Y. Σ.

..
..

..


Υπάρχει ένα πρόβλημα αυτές τις μέρες με τα σχόλια στο blog και δεν μπορώ να σας απαντήσω. Με ενημερώσατε πως ούτε κι εσείς μπορείτε ν΄αφήσετε σχόλιο και έτσι θα ψάξω να δω τι φταίει. Μέχρι να το βρω, εύχομαι σε όλους, αυτό το καλοκαίρι να είναι το πιο ξεχωριστό της ζωής σας και να το απολαύσετε όπως ονειρεύεστε.

«Σταματημένα ρολόγια
Σταματημένα τα χέρια μου
Γύρω απ’ τη μέση σου…»

Γ. Ρίτσος

~ από aikaterinitempeli στο Ιουνίου 2, 2008.

8 Σχόλια to “Y. Σ.”

  1. Καλημέρα Αικατερίνη. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι! Επιτέλους μπορώ να σου γράψω, γιατί τις άλλες φορές που προσπάθησα δεν ήμουν τυχερός. Μάλλον βρήκες τι πρόβλημα υπήρχε. Ήθελα να σου πω πόσο μου άρεσε το προηγούμενο post με το ποίημα σου κι ας μην έχω δει την ταινία που αναφέρεις. Κατάλαβα απόλυτα τι εννοείς και συμφωνώ πως ώρες-ώρες αυτά τα «παιχνίδια», δεν είναι απλώς εξευτελιστικά, αλλά γίνονται και επικίνδυνα. Κι οι λίγοι όμως στίχοι του Ρίτσου που διάβασα σήμερα, μ’ εντυπωσίασαν. Σε συνδυασμό με την κίτρινη σου μαργαρίτα, με έκαναν να χαμογελάσω και ν’ αρχίσω αισιόδοξα την εβδομάδα μου, που προβλέπεται δύσκολη. Να ‘σαι καλά!

  2. Kαλημέρα Γιώργο Κ. και καλό μήνα. Χαίρομαι που μπόρεσες να αφήσεις σχόλιο, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Δεν το έλυσα ακόμη, οπότε ίσως απλά να ήσουν τυχερός. Το ψάχνω πάντως. Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την ευγένεια που σε διακρίνει πάντα σε ότι γράφεις. Κουράγιο για την εβδομάδα αυτή και που ξέρεις, ίσως να μην αποδειχτεί τελικά και τόσο δύσκολη, όσο υποθέτεις. Αισιοδοξία χρειάζεται. Τα ξαναλέμε…

  3. Τώρα βλέπω ότι εμφανίστηκαν πάλι τα σχόλια…
    Μάλλον μπλόκαρε κάπου, έχει ξανασυμβεί… Καλή εβδομάδα, να είσαι καλά Κατερίνα

  4. Όλα εντάξει πλέον Βασίλη. Βρέθηκε το πρόβλημα και λύθηκε, σχετικά σύντομα. Καλή εβδομάδα και σε σένα. Τα φιλιά μου έχεις!

  5. Γεια σου αικατερινη επιτελους μπορω να σε διαβασω παλι.Λοιπον υπαρχει ενα προβλημα εκτος των αλλων ,το οτι δεν μπορουσαμε να σε διαβασουμε και νάφησουμε σχολια,ειναι οτι οταν ανοιγω το δικο μου μπλογκ βγαινει σε δευτερη παραγραφο το δικο σου ονομα.Οπως μου εξηγησε η νατασσα που ξερει απο υπολογιστες γιατι οπως σου ειπα εγω δεν εχω ιδεα ,κατι εχεις κανει εσυ .Γιατι εγω δεν ξερω κωδικους για να βαλω το ιστολογιο σου στο δικο μου και να μπορω να μπαινω.Δεν ξερω τι πρεπει να κανεις.Αλλα χαρηκα που μπορω να σου γραψω γιατι ανησυχουσα με ποιο τροπο να σε ειδοποιησω.Φιλακια ελευθερια.

  6. Ελευθερία, σ’ ευχαριστώ πολύ που μου το λες, αλλά δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται. Ευχαρίστως να το κοιτάξω. Συμβαίνει καιρό ή τώρα τελευταία; Μη νομίζεις ότι ξέρω κι εγώ άπειρα πράγματα όσον αφορά τους υπολογιστές. Σίγουρα πάντως δεν έχω κάνει κάτι, γιατί απλούστατα κάθε ένας μας που έχει blog, έχει και δικούς του προσωπικούς κωδικούς για να μπαίνει σ’ αυτό, να γράφει κτλ. Δεν μπορεί να μπει κάποιος στο δικό σου blog, χωρίς να δεν ξέρει τους κωδικούς σου, όπως κι εσύ π.χ. δεν μπορείς να μπεις στο δικό μου. Μερικές φορές πάντως, όπως μου εξήγησαν κι εμένα πιο έμπειροι bloggers, μπλοκάρουν τα πάντα, χωρίς να φταίει κανείς. Θα έρθω να σου αφήσω μήνυμα και στο δικό σου blog, για να βεβαιωθώ ότι ενημερώθηκες και μακάρι σύντομα να βρούμε λύση. Φιλιά πολλά κι απο μένα!

  7. Ομορφα και γλυκα τα λογια του Ριτσου..
    Καλημερα και καλη βδομαδα Κατερίνα

  8. Καλή βδομάδα κι απο μένα Μαρία (έστω και με μικρή καθυστέρηση). Είναι κάτι δικοί του στίχοι που με συνοδεύουν χρόνια. Τα φιλιά μου έχεις!

Σχολιάστε

