Ο Andro εκτίθεται…

….



http://andro-andro.blogspot.com/

Καλή επιτυχία!

~ από aikaterinitempeli στο Οκτώβριος 17, 2008.

8 Σχόλια to “Ο Andro εκτίθεται…”

  1. Καλή του επιτυχία, λοιπόν

    και σε σένα, καλό Σαββατοκύριακο 🙂

    Φιλιά πολλά πολλά

  2. Αικατερινι μου καλημερα, σε χανω για μεγαλα διαστηματα και ανησυχω ,θελω να εισαι καλα, και να κυλα ηρεμα η ζωη σου.Ασχετο με την αναρτηση ο αλκης με καλεσε σ’ενα παιχνιδι και γω προσκαλω εσενα ,να γραψεις 7 αληθειες.Φιλακια ελευθερια

  3. Δεν ξέρω τι θα περιλαμβάνει η έκθεση αλλά αυτά που είδα στο blog η πρωτοτυπία δεν θα απουσιάζει. Καλημέρα.

  4. Σ’ ευχαριστώ Νατάσσα μου. Καλά πέρασα όντως το Σαββατοκύριακο. Πιστεύω οτι και ο Andro θα χαρεί με τις ευχές σου… Φιλιά πολλά!!!

  5. Ελευθερία μου όλα καλά. Μην ανησυχείς. Απλά δεν τα προλαβαίνω όλα κι εγώ και τελευταία, καθυστερώ κάπως τις απαντήσεις μου στα σχόλια σας. Αλλά θα δω τι μπορώ να κάνω 😉 Το εκτιμώ πολύ το ενδιαφέρον σου, να ξέρεις… Παιχνίδι με αλήθειες, ε; Αφού με προσκαλείς, δεν μπορώ να μην παίξω. Θα το ετοιμάσω συντόμως, αλλά πρώτα θα περάσω κι απο σένα. Φιλάκια!

  6. Αυτό μ’ αρέσει κι εμένα στην Τέχνη του, Στεριανή ζάλη. Τον γνωρίζω βέβαια τον Andro και προσωπικά. Και τον εκτιμώ και ως άνθρωπο. Δουλέψαμε μαζί σε δομή ψυχικά πασχόντων και τους πλησίαζε πάντα με σεβασμό και γνήσιο ενδιαφέρον. Καθόμουν στα μαθήματά του και μάθαινα πράγματα που ούτε φανταζόμουν. Τέλος πάντων. Ήθελα να το πω αυτό για κείνον. Του αξίζει ένα «μπράβο». γι’ αυτό θέλω να πηγαίνει καλά και η δουλειά του και να τον γνωρίσει κι άλλος κόσμος. Καλή βδομάδα.

  7. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι γλυκό….. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΣΩ….. Τ ο μ ό ν ο που μπορώ να κάνω είναι να σας ξετρελάνω με το μαγευτικό σόου μου

  8. Ξετρέλανες μας Andro. Θα περιμένουμε το μαγευτικό σου show! Καλά να πάνε όλα…

Σχολιάστε

