Γιώργο σ’ ευχαριστώ…


Σήμερα, θέλω να γράψω δυο λόγια, για να ευχαριστήσω τον Γιώργο που δεν τον γνώριζα, πριν αφήσει εδώ πριν λίγες μέρες ένα σχόλιο, που με χαροποίησε πολύ κι έγινε αφορμή για να «συναντηθούμε», στο αχανές και συχνά απρόσωπο Internet. Αφενός είναι απο τη Σάμο κι αφετέρου μπήκε στον κόπο να γράψει κάτι πολύ όμορφο για μένα, που μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως του εξήγησα, δεν βρίσκω κατάλληλες λέξεις για να εκφράσω τα συναισθήματά μου. Είμαι αμήχανη ας πούμε, με τις κινήσεις των άλλων, που αγγίζουν την ψυχή μου. Κι εκείνος την άγγιξε.

Λείπω πολλά χρόνια απ’ το νησί, δεν το επισκέπτομαι συχνά κι όταν ακόμη πηγαίνω, βλέπω πολλά να έχουν αλλάξει και συναντώ ανθρώπους, που δεν αναγνωρίζω εύκολα πια τα πρόσωπά τους. Ίσως, ούτε κι εκείνοι το δικό μου.

Γεννήθηκα στο Βαθύ της Σάμου, αλλά η μητέρα μου κατάγεται από την Χώρα κι ο πατέρας μου απο τον Μαραθόκαμπο. Το χωριό του Γιώργου, τα Κουμέικα, είναι πολύ κοντά λοιπόν στον Μαραθόκαμπο. Κι όμως, αν δεν με γελάει η μνήμη μου, δεν έχω πάει ποτέ εκεί. Έκανα την βόλτα μου όμως, βλέποντας τις φωτογραφίες που με πολύ μεράκι έχει βάλει εκείνος στο blog του. Και του υπόσχομαι, την επόμενη φορά που θα κατέβω, να τα πούμε πίνοντας κι ένα ποτήρι γλυκό κρασί. Γιώργο ελπίζω να με ξεναγήσεις στα μέρη σου… Προς το παρόν, θα γνωρίσουν τα Κουμέικα όσοι σ’ επισκεφτούν και διαβάσουν το πολύ αξιόλογο blog σου. Εμείς, το μόνο σίγουρο είναι, οτι θα ξαναμιλήσουμε. Σ’ ευχαριστώ! Κι ας μην εκφράζει τίποτα απ’ όσα αισθάνομαι, η μικρή και ταπεινή αυτή λέξη…


~ από aikaterinitempeli στο Νοέμβριος 30, 2008.

10 Σχόλια to “Γιώργο σ’ ευχαριστώ…”

  1. Να ακόμη ένα από τα καλά του ίντερνετ: πού και πού μας χαρίζει πλατιά χαμόγελα. Μέρα καλή

  2. Δεν είναι απίστευτα όμορφο, να ξέρεις ότι κάπου εκί, στις διαδικυακές λεωφόρους, υπάρχουν άνθρωποι ενδιαφέροντες, άνθρωποι που σκέφτονται σαν και σένα, άνθρωποι, που γίνονται σιγά σιγά φίλοι σαου, ακόμα κι ας μην τους έχεις δει ποτέ στα μάτια σου;
    Καλή βδομάδα σου εύχομαι.

  3. Στην αρχή όλα ήταν μπερδεμένα και θολά! Ξεκίνησα όπως και πολλοί άλλοι προσεγγίζοντας «δημοφιλείς» τόπους προσπαθώντας να καταλάβω «τι τρέχει» στη μπλογκόσφαιρα! Οι επιλογές ήρθαν με την πάροδο του χρόνου. Στηρίχθηκα στη «γειτονιά μου», σε ανθρώπους που είχαμε κοινά ενδιαφέροντα, σε ανθρώπους που είχαν κάτι να πουν. Μετά από 1,5 χρόνο καθημερινής σχεδόν ενασχόλησης, πιστεύω οτι μπορώ πλέον να ξεχωρίζω την ήρα από το στάρι! θεωρώ λοιπόν μεγάλη μου τύχη που σε «συνάντησα». Η αναφορά μου σε σένα και το βιβλίο σου ήταν κάτι από τα «πρέπει» που έχω υιοθετήσει στη ζωή μου. Η ανάρτησή σου αυτή, δικαιώνει την επιλογή μου. Σου εύχομαι καλή συνέχεια! Εδώ θα είμαστε να τα λέμε. Όσο για το γλυκό κρασί, ραντεβού στον Μπάλο στη «γιορτή του κρεμμυδιού» 🙂

  4. Τα blogs θυμίζουν τα μπουκάλια με τα μηνύματα στη θάλασσα. Σελίδες γεμάτες σκέψεις, από άγνωστο αποστολέα, προς άγνωστο παραλήπτη.
    Είναι πολύ ωραίο όταν ο άγνωστος μέχρι χθες παραλήπτης γράφει κάτι τόσο όμορφο για εσένα.
    Καλό βράδυ.

  5. Καλή σου μέρα. Δεν μπορώ να βρω κάπου το e-mail σου γι’αυτό σου στέλνω εδώ. Αν έχω καταλάβει καλά εργάζεσαι σε κάποιο κέντρο ψυχικής υγείας. Είχα πρόσφατα μία πρόσκληση ενδιαφέροντος ενός ιταλικού θεατρικού οργανισμού για συμμετοχή σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα GRUNDTVIG. Η συγκεκριμένη πρόταση σχετίζεται με θεατρικές – θεραπευτικές παρεμβάσεις σε ψυχιατρικά περιβάλλοντα (ή γενικότερα με τη συμμετοχή ψυχικά ασθενών).Με την οργάνωση που δουλεύω είχαμε συμμετάσχει σε προηγούμενη πρόταση του οργανισμού αυτού για παρόμοια δράση στο χώρο των φυλακών, η οποία τελικά δεν υλοποιήθηκε, λόγω απόρριψης από την ευρωπαϊκή διαχειριστική αρχή. Η παρούσα όμως δεν μας ενδιαφέρει λόγω της μη δραστηριοποίησής μας στο πεδίο αυτό.

    Κρίνω όμως ότι θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα προσπάθεια. Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου ή να το κοινοποιήσεις με κάποιο τρόπο σε συναδέλφους που ίσως ενδιαφέρονται, εγώ δεν μπόρεσα να βρω κάποιον…

    Και πάλι καλημέρα σου!

  6. Λοιπόν, είναι η ομορφιά του μέσου, τούτη! Ξαφνικά, μιλάς, «γνωρίζεις», σε συγκινούν, θυμώνεις, χαμογελάς -επικοινωνείς, μοιράζεσαι με ανθρώπους που δεν ξέρεις, που μπορεί να είναι δίπλα σου ή χιλιόμετρα μακρυά σου, κι όμως έχεις κοινά!
    Και που αν δεν ήταν «τούτο» δεν θα ήξερες καν ότι υπάρχουν.
    🙂

    Με το Γιώργο είμαστε παρέα στα blog καιρό -ξεκινήσαμε την ίδια μέρα. Και είναι από τους ανθρώπους που χωρίς να ξέρω από κοντά, έχω ξεχωρίσει, για τις καθαρές σκέψεις του και την τίμια συμπεριφορά του.

    Και χαίρομαι σήμερα 🙂

    Καλό μήνα Κατερίνα!!
    Τα φιλιά μου 🙂

  7. Ναί η blogoσφαιρα μερικές φορες μας φέρνει ποιο κοντά… Την καλημερα μου.

  8. Κατερίνα μου τελικά η μαγεία της blogoσφαιρας υπάρχει και ας την αμφισβητούν πολλοί.
    Δεν ξέρουν και δεν θέλουν να μάθουν. Δεν πειράζει.Ας χαιρόμαστε εμείς οι υπόλοιποι αυτά τα διαδικτυακά διαμαντάκια.

    Σε φιλώ πολύ πολύ

  9. Κατερίνα, διάβασα τα blog σου, και φαίνεσε ενδιαφέρον άτομο… Σαν προσοπικότητα… Βασικά συνήθως έχεις να πεις περισσότερα απ όσα γράφεις… Με ενδιαφέρουν πολλοί τα όσα λες και για όσα θέματα ψάχνεις… Αν θες επικοινώνησε μέσω μαιλ σε αυτή την διεύθυνση outlawpal@homail.com θα ήθελα να μάθω περι τήνος ασχόλησε κτλπ κτλπ… Μ

  10. Λάκη Φουρουκλά, Houlk, panther03, Στεριανή ζάλη, Silentcrossing, ΝατασσΆκι, poet1, thalassinimatia, outlaw σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας. Είναι όμορφες αυτές οι συναντήσεις στην blogoσφαιρα, ναι. Αλλά οι μέρες που ζούμε σκιάζουν τα πάντα. Συγχωρήστε με λοιπόν, που δεν απαντώ, για πρώτη φορά, στον καθένα σας ξεχωριστά. Πιστεύω ότι θα καταλάβετε… Καλό ξημέρωμα σε όλους.

    Όσοι ζητήσατε το e-mail μου, για επικοινωνία, σας το γράφω εδώ:

    katerina_tempeli@yahoo.gr

Σχολιάστε

 
