«What is that?» / «‘Οι διπλανοί μας άνθρωποι»: Δύο συγκινητικές ταινίες μικρού μήκους

..

..

«What is that? » Αυτός είναι ο τίτλος μιας ταινίας μικρού μήκους, που κυκλοφόρησε το 2007, αλλά εγώ την είδα πρόσφατα και μ’ εντυπωσίασε. Ρωτώντας διαπίστωσα ότι πολλοί δεν την γνώριζαν, κι έτσι σκέφτηκα να σας την προτείνω. Πρόκειται εξάλλου για μια απ’ τις συγκινητικότερες ταινίες που έχω δει και δίνει συν τοις άλλοις κατά τη γνώμη μου, ένα ιδιαίτερο μήνυμα για μία απ’ τις μεγαλύτερες μάστιγες της εποχής μας. Δημιουργός της είναι Κωνσταντίνος Πιλάβιος (γιος του γνωστού παραμυθά Νίκου Πιλάβιου, που είναι μάλιστα και blogger) και πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί: Παναγιώτης Μπουγιούρης και Νίκος Ζωιόπουλος.

Ο δεύτερος έχει σκηνοθετήσει δε με μεγάλη ευαισθησία μια ταινία για τους ψυχικά πάσχοντες, με τίτλο  «Οι διπλανοί μας άνθρωποι», κι εδώ  μπορείτε να δείτε το «Ταξίδι». Παρακολουθεί μέσω της κάμερας, την μετάβαση τους απ’ τα ψυχιατρικά ιδρύματα στα διάφορα οικοτροφεία και την κοινότητα.  Όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν πολλλοί περισσότεροι λόγοι απ’ ότι φαίνεται με την πρώτη ματιά , γι’ αυτή την ανάρτηση.

Δεν γράφω άλλα όμως. Σας αφήνω να δείτε τις ταινίες και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας. Καλό Σαββατοκύριακο.

..

..

..

..

..

~ από aikaterinitempeli στο Απρίλιος 11, 2009.

15 Σχόλια to “«What is that?» / «‘Οι διπλανοί μας άνθρωποι»: Δύο συγκινητικές ταινίες μικρού μήκους”

  1. Μέσα σε λίγα λεπτά φανερώνουν πολλές αλήθειες και οι δύο ταινίες. Αυτή του Κωνσταντίνου Πιλάβιου είναι πραγματικά πολύ συγκινητική. Δεν θα μπορούσε ο γιος του παραμυθά να μην έχει τέτοιες ευαισθησίες.
    Αυτές οι ασθένειες απαιτούν ευαισθησία, σεβασμό και υπομονή απ’ όλους μας.

  2. Πραγματικά ταινίες με ευαισθησίες, ωραία πρόταση… Φιλιά Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση Κατερίνα.

  3. Κατερινα μου περασα να σου αφησω τις ευχες μου μεσα απο την καρδια μου ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ να χαιρεσαι την οικογενεια σου, να εισαι καλα και να συνεχιζεις να κανεις αναρτησεις για ατομα που δεν μπορουν ν’αμυνθουν μονοι τους, Φιλακια πολλα.

  4. Ωραία πρόταση Κατερίνα μου! Οπως πάντα!
    Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά! Καλά να περάσετε! Σας φιλώ πολύ!

  5. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση στις καρδιές μας Κατερίνα!
    Να είσαι καλά, πολλά φιλάκια!!

  6. Εύχομαι αυτή η ΠΑΣΧΑΛΙΑ να περάσει με υγεία κι ευτυχία
    και να φέρει την Ανάσταση και την Άνοιξη στις ψυχές όλων μας γεμίζοντάς τες με αγάπη κι ανθρωπιά …

  7. PRAGMATIAKA POLI EUAISTHITES KAI ME A3IES TAINIES.

  8. Στεριανή ζάλη, μου άρεσε πολύ ο τρόπος που περνάνε τα μηνύματά τους και ο ιδιαίτερος ρόλος που παίζει η σιωπή των πρωταγωνιστών τους.

  9. Βασίλη μου χαίρομαι που σου άρεσαν. Καθυστερημένα ανταποδίδω τις ευχές σου. Τα φιλιά μου έχεις!

  10. Ελευθερία μου είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος. Σ’ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Ότι το καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου εύχομαι κι εγώ. Αναστάσεις πάντα χρειαζόμαστε… Σε φιλώ!

  11. Thalassinimatia, πέρασαν όμορφα αυτές οι μέρες και κυρίως ξεκούραστα. Ελπίζω και για σένα κάπως έτσι να ‘ταν.. Σε φιλώ!

  12. Roadartist, καθυστερημένα ανταποδίδω, αλλά εύχομαι και για σένα να πέρασαν αυτές οι μέρες όπως τις σχεδίασες. Θα τα πούμε.. Τα φιλιά μου έχεις!

  13. Side21, σ’ ευχαριστώ για την τόσο όμορφη ευχή σου. Εκμεταλλεύτηκα αυτές τις μέρες για να ξεκουραστώ (όπως θα κατάλαβες), και τώρα που γύρισα θα τα λέμε πάλι.. Πως περάσατε αλήθεια στο χωριό; Την καλησπέρα μου στον Μαραθόκαμπο.

  14. Maria καλώς ήρθες! Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Δεν πρόλαβα να σ’ επισκεφτώ, αλλά ευελπιστώ να το κάνω απόψε για να μας δοθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε. Τις βρήκα κι εγώ πολύ ξεχωριστές ταινίες και ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας. Καλό βράδυ σου εύχομαι.

  15. […] για τον οποίο έχει ξαναγίνει λόγος σ’ αυτή εδώ την ανάρτηση, μιας και βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την […]

Σχολιάστε

