Έγραψες για μένα…

.

.

..με χιούμορ, με ενδιαφέρον, με εκτίμηση.. Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα και εύχομαι να πάνε όλα καλά.  Να συνεχίσεις να κερδίζεις, όλες τις μάχες σου, με τον γενναίο κι αξιοπρεπή τρόπο που το κάνεις ως τώρα.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι λέξεις δεν μου κάνουν πολλά χατήρια, το ‘χω εξομολογηθεί αρκετές φορές, αλλά κάνοντας κλικ  εδώ θα τα μάθετε όλα και θα καταλάβετε πολύ περισσότερα. Κυρίως όμως,  θα ‘χετε την ευκαιρία να συναντηθείτε μαζί του..

.


Γιώργο, σ’ ευχαριστώ…

.

.

~ από aikaterinitempeli στο Μαρτίου 29, 2010.

8 Σχόλια to “Έγραψες για μένα…”

  1. … με χιούμορ πάντα, αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε μια αγωνίστρια Ζυγό, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να πάνε όλα καλά στη ζωή σας. Να ομολογήσω πως είσαι ο πιο πεισματάρης άνθρωπος που έχω γνωρίσει, με παιδική ειλικρίνεια και ενήλικη ντομπροσύνη, το πιο ξερό κεφάλι, με την καλή έννοια πάντα 😉

    Να είσαι πάντα καλά, φιλιά!

    • Γιώργος, τι να πω τώρα; Ντρέπομαι! Αλλά σ’ ευχαριστώ για την γενναιοδωρία των λόγων σου. Πρώτη φορά με περιγράφουν έτσι.. Θα το θυμάμαι! 🙂

      Συνέχισε! Αξίζεις κάθε νίκη σ’ αυτό τον πόλεμο…

  2. Κατερίνα μου χάρηκα με δυο (τουλάχιστον) τρόπους για την σημερινή σου ανάρτηση – ο ένας είναι που βλέπω το έργο σου να το εκτιμούν και να το αγαπάνε (μεγάλη υπόθεση) – κι ο άλλος που γνώρισα τον ωραίο σου αναγνώστη (πήγα ήδη από κει και τού τά’πα 🙂 )

    πάντα τέτοια λοιπόν, (είναι ΤΟΣΟ δίκαιη η ευτυχία όταν επισκέπτεται μερικούς ανθρώπους σαν τού λόγου σου – να την έχεις μόνιμη συνοδό…)

    φιλιά
    και ευχές και για τίς γιορτές (σε όλους σας : ΚΑΙ στα Μπουμπούκια) :)))))))))

    • Χάρη μου, με πετυχαίνεις κι εσύ σε στιγμή αμηχανίας.. Αλλά με τιμούν και τα λόγια και οι σκέψεις σου και οι ευχές σου. Το ξέρεις, έτσι; 🙂

      Τόσο δύσκολο πράγμα η ευτυχία, αλλά μερικές φορές την πλησιάζουμε. Μακάρι.

      Ο Γιώργος μας βοηθάει να θυμόμαστε, με τον ψύχραιμο τρόπο του, τι είναι στ’ αλήθεια σημαντικό στη ζωή. Κι έχει νόημα να διαβάζουμε τέτοια κείμενα, σαν τα δικά του. Χαίρομαι που πήγες από ‘κει. Πολύ!

      Τις έδωσα τις ευχές.. 😉

      Θα τα πούμε εμείς. Τα φιλιά μου έχεις!

  3. Η δύναμη του ανθρώπου κρύβεται στην ψυχή …
    Κι η ζωή δε μετριέται με το χρόνο ή με τα βήματα !!!
    Εύχομαι να περάσεις χαρούμενα τις γιορτές του Πάσχα …
    και νά χεις καλή δύναμη κι εμπνεύσεις για τη συνέχεια !!!

    • Side21, ακριβώς έτσι είναι. Σοφό το σχόλιο σου. Και πάντα θαυμάζω τους ανθρώπους με Ψυχή.

      Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι ανταποδίδω.

      Φαντάζομαι τι θα έγινε στο χωριό, ε; 🙂 Χρόνια έχω να βρεθώ εκεί Πάσχα. Μου έλειψε εδώ που τα λέμε..

      Καλό σου βράδυ!

  4. πολυ συγκινητικο
    είμαι 34 και πάσχω από μη μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα, στάδιο IV. Έχω κάνει τις ΧΜΘ (Taxotere, Carboplatin, Avastin, Gemzar, Cisplatin & Alimta). Τώρα παίρνω Tarceva και με το χάπι αυτό ελπίζω να συνεχίσω τη ζωή μου στο επίπεδο ποιότητας που έχω τώρα για όσο πάει.
    απο δευτερα θα εισαι και στη σελιδα μου
    καλη ανασταση

Σχολιάστε

 
