Φεστιβάλ Emotion Pictures-Ντοκιμαντέρ και Αναπηρία: Η υπογραφή σας χρειάζεται!

..

..

update

..

Η Stella, άφησε το παρακάτω σχόλιο που δημοσιεύω σήμερα, για ένα Φεστιβάλ που το παρακολουθούμε και έπεσε θύμα της κρίσης φέτος. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ τι ακριβώς συμβαίνει και να βοηθήσετε τους διοργανωτές με τις υπογραφές σας. Η δική μου μπήκε ήδη.

..

Αγαπητοί φίλοι,
Το Φεστιβάλ Emotion Pictures – Ντοκιμαντέρ & Αναπηρία (www.ameamedia.gr)
δεν πραγματοποιήθηκε φέτος.

Το Φεστιβάλ έχει σκοπό να ενισχύσει τον κοινωνικό μας προβληματισμό, να ευαισθητοποιήσει νέους και μεγαλύτερους μέσα από την θεματολογία του, που έχει στο επίκεντρό της την αναπηρία.

Αποτελεί το πρώτο κινηματογραφικό φεστιβάλ του είδους του στην Ελλάδα.

Φίλοι του Φεστιβάλ από το εξωτερικό ξεκίνησαν ένα petition για τη συγκέντρωση υπογραφών για να μην καταργηθεί η διοργάνωση, το οποίο και μας προώθησαν.

Σας το στέλνουμε και αν μπορείτε, προωθήστε το όπως κρίνετε καλύτερο.

Μια ψήφος θα δείξει την συμπαράσταση σας ώστε να μην καταργηθεί το Φεστιβάλ.

http://www.thepetitionsite.com/1/support-emotion-pictures-festival—quotdocumentary-disabilityquot/
Facebook group:
http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=138139822896524

Η συμπαράστασή σας είναι πολύτιμη.
Με εκτίμηση

..

..

*Και κάνοντας λόγο για υπογραφές, δεν μπορώ να μην σας θυμίσω κι αυτό εδώ το ζήτημα για το οποίο η  Χάρη Σταθάτου έχει γράψει και εξακολουθεί να είναι επείγον. Αν δεν το είχατε υπόψη σας, προωθήστε το. Η ζωή κάποιων γυναικών εξαρτάται απ’ τη στάση όλων μας. Δείτε κι εδώ τι συμβαίνει.

..

..

~ από aikaterinitempeli στο Νοέμβριος 10, 2010.

12 Σχόλια to “Φεστιβάλ Emotion Pictures-Ντοκιμαντέρ και Αναπηρία: Η υπογραφή σας χρειάζεται!”

  1. Καλησπέρα Κατερινιώ!! Πέρασα για το φεστιβάλ, υπέγραψα στη σελίδα και είδα με μεγάλη χαρά το 2ο βιβλίο σου.Αλήθεια πότε κυκλοφόρησε; Αρχικά πήγα να βάλω παραγγελία στους μοντέρνους καιρούς, αλλά σκέφτηκα οτι θα ήταν καλύτερα να έχω ένα με την υπογραφή σου. Πες μου σε παρακαλώ στο mail αν μπορώ να λάβω ένα υπογεγραμμένο με αντικαταβολή έστω, σε διεύθυνση που θα σου δώσω.
    Φιλιά
    Καλό βράδυ
    Καλορίζικο και καλοτάξιδο 🙂

    • Γιώργο, χαίρομαι που υπέγραψες κι εσύ γιατί χρειάζονται πολλές πολλές υπογραφές ακόμα.

      Εννοείται πως όλοι όσοι περνάτε από δω, μπορείτε να το προωθήσετε με τη σειρά σας, αν θέλετε.

      Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Είναι λίγος καιρός που κυκλοφόρησε κι ακόμη δεν έχω γράψει κάτι εδώ. Υπάρχει μόνο η φωτογραφία του εξωφύλλου με το link για τον εκδοτικό οίκο. Αύριο όμως θα γράψω κάποια πράγματα. Τα υπόλοιπα τα είπαμε εμείς και τα κανονίσαμε.. 😉

      Να ‘σαι καλά!

  2. Κι εγώ υπόγραψα (χωρίς το «κυρία» (μπρρ) για το φεστιβαλ Κατερίνα μου – το’χω παρακολουθήσει κιόλας αυτό το φεστιβάλ και είναι («ήταν»; μπρρρ μπρρρ) όντως εξαιρετικό…

    μεταξύ μας, πολύ λίγο ελπίζω ότι θα το σώσουνε – δεν τους ενδιαφέρουν τέτοιες κινήσεις (ενός πραγματικού (και αθόρυβου, χωρίς πολλά – κομματικά – «οφέλη») πολιτισμού) τούς «εδώ»…

    αλλά ας κάνουμε ό,τι μπορούμε 😥

    σε φιλώ (είχα κι εγώ προβλήματα με το πισι – έχεις και μέιλ)

    • Χάρη μου, το σκεφτόμουν λοιπόν ότι θα με κατσαδιάσεις γι’ αυτό. 🙂 Επιφυλάσομαι να επανορθώσω όμως..

      Κι εγώ φοβάμαι ότι δεν θα είναι αρκετό μόνο το να υπογράψουμε για να συγκινηθούν ορισμένοι, αλλά ας το κάνουμε αυτό το πρώτο βήμα και βλέπουμε.

      Κι από μένα έχεις φιλιά! Μόλις διασώσω οριστικά τον σκληρό μου δίσκο, θα επανέλθουμε στην κανονική μας επικοινωνία. Είμαι πάντως σε καλό δρόμο..

  3. υγ στο παραπάνω : εννοείται ότι η αναφορά σου στην υπόθεση τής αστιανί μετράει και για μένα… btw σήμερα πήρα και νέα ενημέρωση για άλλον ένα φόνο που ετοιμάζεται εδώ και το βάζω εδώ στα σχόλιά σου που έχουν… ευήκοον ους για κάτι τέτοια (εξάλλου με τα μπλακάουτ τού κομπιούτερ μου δεν ξέρω αν θα μπορέσω ν’ ανεβάσω ποστ)

    φιλιά και καλό μας κουράγιο 🙂

  4. που υπογραφουμε????????

  5. για να δούμε τι θα γίνει Κατερίνα, βλέπω πάντως πως η συμβολή τού δικού σου update μετράει πράγματι…

    υγ: συνήλθε μάλλον και τό δικό μου …αφού (αυτό όντως) τό κατσάδιασα 😆 (εσένα δεν θα μπορούσα 😥 )

    φιλιά

    • Xάρη μου, το ξέρω. Αστειευόμουν.. 🙂

      Εμένα ακόμα ο υπολογιστής μου δεν έχει αποφασίσει αν θα διορθωθεί ή όχι και πιθανόν να έχω χάσει και κάτι.. Εννοείται ότι ελεύθερα μας ενημερώνεις εδώ για ότι θεωρείς απαραίτητο, γιατί εγώ καθυστερώ αναγκαστικά τελευταία.. Εξ’ ου και έχω μειωμένη παρουσία παντού. Μου έπεσαν πολλά μαζί.

      Μας έλειψες. Έχουμε και μια συνάντηση να κανονίσουμε.. Καλό ξημέρωμα!

  6. Καλησπέρα. Στέλνω τα χρόνια μου πολλά κάνοντας σχόλια σε αυτήν την ανάρτηση.. Πάντα επιτυχίες εύχομαι.

    a-prosar.

Σχολιάστε

 
