«Βενετσιάνικο χρυσάφι» στη «Σκόνη των άστρων»..

..

..


..

Δεν θα πω ψέματα. Αισθάνομαι άβολα να γράφω κάτι για μένα εδώ. Αλλά απ’ την άλλη όπως έχω ξαναδηλώσει, θέλω να τιμώ και τους ανθρώπους που με τιμούν. Κι έτσι έχει νόημα να πω μερικά ακόμα ευχαριστώ (η ανάρτηση αυτή είναι συνέχεια εκείνης που προηγήθηκε), σε όσους με στηρίζουν και καθόλου δεν μου το χρώσταγαν.

Σε όσους μου γράφουν, σε όσους με έψαξαν και γνωριστήκαμε στο Facebook, σε όσους έκαναν δώρο τα βιβλία μου και βοήθησαν να με μάθουν κι άλλοι άνθρωποι (Χρήστο, Βάνα, Βασίλη, Σάββα, Δήμητρα, Μαρίνα, είστε απ’ τους πρώτους που έρχονται στο μυαλό μου), σε όσους είναι πάντα κοντά μου και με κάνουν να νιώθω τυχερή..

Κι είναι όμορφο που μέσα σ’ αυτή την τόσο δύσκολη χρονιά, υπάρχει ένας τουλάχιστον λόγος για να χαίρομαι.

Ευχαριστώ λοιπόν θερμά τον Γιώργο Τσιτούρα που πρότεινε στο Facebook το «Βενετσιάνικο χρυσάφι» για ανάγνωση,  αλλά και την Αfroditi που έκανε αυτή εδώ την ανάρτηση στο Σούξου Μούξου και το πήρα είδηση λίγο αργά. Αφροδίτη αισθάνομαι πως σιγά-σιγά κερδίζω μια καινούρια φίλη.. Να ‘σαι καλά! Αυτό το βιβλίο δεν το είχα γιορτάσει όταν κυκλοφόρησε και δεν μπορώ να σας περιγράψω, πως μου φαίνεται τώρα, που βλέπω ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που το διαβάζουν.

Θέλω να ευχαριστήσω όμως και την δημοσιογράφο Μυρτώ Τσελέντη για την κριτική που έγραψε στο 39ο τεύχος (11/12/2010) του ένθετου Culture, της εφημερίδας «Επενδυτής«, για την «Σκόνη των άστρων«. Είδε πολλά πίσω απ’ τις λέξεις μου και ειλικρινά με συγκίνησε. Μπορείτε να την διαβάσετε μόνοι σας, άρα δεν θα προσθέσω τίποτα εγώ επ’ αυτού.

Ένα ιδιαίτερο  ευχαριστώ θέλω να πω στην Εύα Δήμα (μακάρι να είχαν όλοι οι άνθρωποι τέτοιους συγγενείς, ξαδέρφη) κι εκείνη ξέρει γιατί.. Κάτι μάλιστα μου λέει, πως θα χαμογελάει όταν το διαβάσει..

Και τέλος θα ευχαριστήσω την εταιρεία Attrattivo, που επέλεξε μέσα από το site της να προτείνει το βιβλίο μου. Κι επειδή τα πρόσωπα είναι που θέλω να γνωρίζω, το ευχαριστώ αυτό απευθύνεται κυρίως στην υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, την κυρία Τόνια Φάντη.

Να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται αυτά τα Χριστούγεννα όλοι σας κι αν δεν περιμένουμε πια θαύματα, μπορούμε μόνοι μας τουλάχιστον να κάνουμε πολλά πράγματα να συμβούν.. Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ!

..

..

~ από aikaterinitempeli στο Δεκέμβριος 21, 2010.

18 Σχόλια to “«Βενετσιάνικο χρυσάφι» στη «Σκόνη των άστρων»..”

  1. Δε χρειάζεται να αισθάνεστε άσχημα για κάτι που έχετε προσπαθήσει, έχετε μοχθήσει κι έχετε καταφέρει να κάνετε, το οποίο μάλιστα είναι άξιο λόγου και θαυμασμού. Δεν περιαυτολογείτε αναίτια ούτε νομίζω σας διακατέχουν φαινόμενα ναρκισσισμού. Καλά κάνετε και καμαρώνετε για το έργο σας και είναι προς τιμή σας, διότι αυτό μαρτυράει αφενός τον κόπο που κάνατε για να το φέρετε εις πέρας κι αφετέρου την αγάπη σας γι’ αυτό που κάνετε.

    • Τελευταίος.. να ‘στε καλά! Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας.. Είναι παράξενο πάντως να είμαι εγώ το θέμα. Νομίζω πως δεν θα το συνηθίσω ποτέ. Αλλά όλο αυτό, ειλικρινά, ήταν το μόνο όμορφο που συνέβη στη χρονιά που φεύγει. Ας είναι..

      Καλές γιορτές εύχομαι σε σας και τους δικούς σας ανθρώπους!

  2. Κι εγώ θα συμφωνήσω με τον φίλο «τελευταίο». Το βιβλίο, το καθε βιβλίο είναι κυρίως προϊόν ψυχής, σκέψης, είναι αυτό που καταθέτεις από τον εαυτό σου. Είναι λογικό να είσαι συνδεδεμένη με αυτό, και στην πορεία του στον κόσμο των αναγνωστών, να μιλάς γι αυτό, να το αναλύεις όπου πρέπει, να το δείχνεις, να το χαίρεσαι. Και φυσικά όλες οι αναφορές που γίνονται για το βιβλίο σου είναι όμορφες και σίγουρα πολύτιμες, καλά κάνεις και ευχαριστείς.

    • Vasili, ξέρεις τι γίνεται λίγο-πολύ. Εγώ μάλλον αισθάνομαι πως ότι να πεις, το λες με το βιβλίο κι άντε να εξηγήσεις και μερικά πράγματα αν χρειάζεται, για να καταλάβουν καλύτερα οι αναγνώστες. Αλλά απ’ την άλλη δεν μπορώ να μην τιμήσω τους ανθρώπους που με τιμούν. Απλώς δεν μπορώ. Θέλω να πιστεύω πως αν μη τι άλλο, δεν είμαι αγνώμων, γιατί κανείς σας δεν μου χρώσταγε τίποτα κι έχετε αυθόρμητα βοηθήσει όλοι, πολύ. Κι αυτό ναι το χαίρομαι. Κι αξίζει να σας ευχαριστήσω, αφού ζω ευλογημένη απ’ την αγάπη των φίλων μου.. 🙂

  3. Καλησπέρα …
    Μετά από 10 μέρες αναμονής …
    βρίσκεται επιτέλους στα χέρια μου !!!
    Τα σχόλια κι οι εντυπώσεις μου …
    μετά το πέρας της ανάγνωσης !!!

    • Side21, σας έβαλα σε κόπο.. Πολύ σας ευχαριστώ για την στήριξη! Εσείς ειδικά μπορεί και κάτι παραπάνω να ξέρετε για την ηρωίδα του βιβλίου μου, την αληθινή Μελανθία Τεμπέλη εννοώ. Εγώ δεν πρόλαβα να την γνωρίσω αλλά με κάποιο τρόπο από παιδί την ‘κουβαλάω’ μαζί μου. Μερικά πράγματα δεν εξηγούνται..

      Κι ήταν επίσης συγκινητικό που στα αρχεία του Ellis Island στην Αμερική, βρήκα τα στοιχεία μιας ακόμη γυναίκας της οικογένειας, της Κόμνως Τεμπέλη. Κι έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το όνοαμ του πλοίου με το οποίο εκείνη πήγε στην Αμερική, στο μυθιστόρημα μου.. Δεν σας λέω τίποτα άλλο, για να μην σας το χαλάσω.

      Καλές γιορτές εύχομαι για σας και τους δικούς σας ανθρώπους! Χαρά είναι για μένα πάντα ο ερχομός σας εδώ, να το ξέρετε. Αισθάνομαι πως μικραίνει έτσι η απόσταση απ’ τον Μαραθόκαμπο..

  4. Κοίτα να δεις. Αν δεν έμπαινα λαθραία θα το έχανα κι αυτό. Μπράβο Κατερινάκι και καθόλου να μην νιώθες άβολα. Άλλοι θα το διαλαλούσαν. Όσο καιρό έρχομαι εδώ έχω καταλάβει ότι είσαι σεμνός άνθρωπος και είναι προς τιμήν σου. Να το χαρείς λοιπόν 🙂 Πριν μας κόψουν και την χαρά 😉 Καλές γιορτές θέλω να ευχηθώ κι εγώ γιατί θα λείπουμε και δεν θα έχω ίντερνετ. Πάμε με την οικογένεια να ξεκουραστούμε λίγο. Αλλά του χρόνου θα τα πούμε ξανά. 🙂 Καλά να περάσεις! Και αν μου επιτρέπεις σε προτιμώ στην καλοκαιρινή φωτογραφία. Είναι πιο κοντά στην εικόνα που έχω για σένα 🙂

    • Poison, όπως αισθάνεται ο καθένας κάνει. Δεν είναι κακό και να περηφανεύεσαι με κάτι που σε αφορά αν το θες, απλώς αυτό είναι κάτι που δεν ταιριάζει ακριβώς στη δική μου προσωπικότητα. Αλλά προς Θεού αυτό δεν με κάνει καλύτερο ή χειρότερο άνθρωπο. Τυχαίνει να είναι έτσι.

      Από τα πολλά χαμογελάκια σου, καταλαβαίνω πόσο χαρούμενος είσαι με τις διακοπές. Και με το δίκιο σου, αφού δουλεύεις πολύ. Να το χαρείτε λοιπόν (όχι δεν θα μας την κόψουν την χαρά), να είναι καλά η οικογένεια σου και φυσικά θα τα ξαναπούμε!

      ΥΓ: Α, για τη φωτογραφία.. Δεν είναι καλοκαιρινή. Για την ακρίβεια είναι η πιο πρόσφατη (αυτή του προφίλ φαντάζομαι εννοείς κι εσύ), κάπου στα μέσα του Νοέμβρη τραβηγμένη. Μην κοιτάς τα ρούχα. Ήταν όμορφη και ηλιόλουστη μέρα, οπότε.. Τώρα για την προτίμηση, την κρατάω και σου την επιτρέπω μια χαρά. Είναι θέμα προσωπικού γούστου και το καταλαβαίνω απολύτως. Αλλά ξέρεις, τι να σου κάνει κι ο φωτογράφος.. Αν και το ‘μοντέλο’ δεν βοηθάει.. 🙂

      Να ‘σαι καλά και σ’ ευχαριστώ!

  5. Κατερίνα μην νιώθεις καθόλου άβολα , είσαι μια ξεχωριστή γυναίκα , συγγραφέας και σου αξίζει η αναγνώριση!
    και εγω τα σχόλια μου μετα το πέρας της ανάγνωσης!
    εδώ http://glykesistories.blogspot.com/2010/12/httpdimiourgiespsihis.html έχω κάτι για εσένα , εντελώς ειλικρινά μέσα απο την καρδιά μου , αφήνοντας τις συμπάθειες στην άκρη!

    Να είσαι καλά , να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα τις γιορτές! 🙂

    • Αfroditi, αυτό πρέπει να είναι το πρώτο βραβείο που απονέμεται στο blog και πολύ σ’ ευχαριστώ! 🙂 Και φυσικά αντιλαμβάνομαι το συμβολικό του πράγματος και με τιμάς.

      Δεν ξέρω αν προσφέρω κάτι, αλλά προσπαθώ φιλότιμα να ενημερώνω όσους περνούν από ΄δω, για ότι θεωρώ χρήσιμο να γνωρίζουμε όλοι. Κι έτσι μαθαίνω κι εγώ. Να ‘σαι καλά!

      Να μην σας λείψει η χαρά! Τα φιλιά μου έχεις!

  6. Δεν πρέπει να κάνω λάθος αλλά θεωρώ σωστό να σας ρωτήσω, αν είστε η κυρία Σταύρου. Αν λεγόσασταν έτσι, γιατί το επώνυμο Τεμπέλη μ’ αυτό το βιογραφικό δεν μπορώ να το συνδυάσω. Κι αν θέλετε κι επιτρέπεται μου απαντάτε. Συγχαρήτήρια για το νέο σας βιβλίο, καλοτάξιδο κι εύχομαι ν’ αγαπηθεί ιδιαιτέρως από μας τους Κρητικούς γιατί κι εσείς μας τιμάτε με την αγάπη σας!

    Σήφης Γ.

    • SifisG, τι μου θυμήσατε τώρα.. Καταρχήν καλώς ήρθατε και φυσικά κανένα λάθος δεν κάνετε. Με το επώνυμο Σταύρου, δηλαδή το επώνυμο της μητέρας μου, ξεκίνησα να κάνω ραδιόφωνο στο Ηράκλειο κι έκτοτε.. έμεινε για πολλά χρόνια. Στην πορεία το έκανα Σταύρου-Τεμπέλη (υπάρχουν νομίζω κάποια άρθρα μου ακόμη μ’ αυτήν την υπογραφή στο περιοδικό «Στιγμές» κι ίσως και σε κάποιες εφημερίδες), αλλά όλοι εξακολουθούσαν να με φωνάζουν .. Σταύρου! Στα βιβλία ωστόσο έβαλα το Τεμπέλη, επειδή αυτό είναι και το επίθετο της αστυνομικής μου ταυτότητας και δεν ήθελα να υπάρχει κάποιο μπέρδεμα, αλλά ναι, μου το έχουν ξαναπεί ότι έτσι ..μπέρδεψα τους Κρητικούς. Ίσως έπρεπε να το έχω σκεφτεί περισσότερο, αλλά τωρα πάει.

      Η Κρήτη είναι στο αίμα μου μ’ έναν τρόπο απ’ ότι φαίνεται και κανένα παράπονο δεν έχω. Πέρασα πολύ όμορφα στα 7 χρόνια που έμεινα στο νησί σας, μ’ αγάπησαν πολύ οι άνθρωποι και τους αγάπησα, οι μισοί μου φίλοι βρίσκονται εκεί κι εξακολουθώ να σας έρχομαι όποτε μπορώ. Ελπίζω κι εσείς να περνάτε από ‘δω, τώρα που βρεθήκαμε..

      Καλές γιορτές και σας ευχαριστώ! Όμορφες αναμνήσεις..

      • Kαι βέβαια θα περνάω κυρία Σταύρου! Κι επιτρέψτε μου να σχολιάσω κι εγώ με τη σειρά μου, πως θυμάμαι ότι κάνατε στο Ηράκλειο πολύ περισσότερα πράγματα από τα λίγα που γράψατε εδώ στο About me. Επομένως δεν βλέπω το λόγο για να αισθάνεστε άβολα. Κι είναι κρίμα που σήμερα το ραδιόφωνο είναι σε τέτοια χάλια. Τότε ήμασταν μέρα-νύχτα κολλημένοι στους δέκτες μας, γιατί ακούγαμε εξαιρετικά προγράμματα. Κι από εσάς κι από άλλους. Δεν ξέρω αν ασχολείστε ακόμα με αυτά αλλά λέω με ένα τραγούδι να σας χαιρετήσω και θα σας ευχηθώ καλή χρονιά! http://www.youtube.com/watch?v=j3bu35Iz4rA&feature=related

        Σήφης Γ.

  7. Τελικά άξιζε την αναμονή …
    Ταξιδεύοντας συντροφιά με τη «σκόνη των άστρων» ,,,
    Απορροφήθηκα σε μια περιήγηση – ξενάγηση στα έγκατα της ανθρώπινης ψυχής …
    Ανασκάλεψα μέσα μου μνήμες «»
    αλλά και «
    » !!!
    Τελικά αυτό είναι η «περιπέτεια» της ζωής μας …
    Ταξίδι στο άγνωστο, κολυμπώντας ανάμεσα σε απρόσμενα πάθη και φρούδες προσδοκίες …
    Γιατί πράγματι «όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός ξεκαρδίζεται στα γέλια» !!!

    Εύχομαι από καρδιάς να περάσετε
    Χαρούμενες τις γιορτινές μέρες
    και τη νέα χρονιά με υγεία, αγάπη,
    χαρά, έμπνευση κι αισιοδοξία …

  8. Επαναλαμβάνω το σχόλιο μιας και η προσπάθεια
    με τα συνημμένα links μου κάνει παιχνιδάκια …

    Τελικά άξιζε την αναμονή …
    Ταξιδεύοντας συντροφιά με τη «σκόνη των άστρων» ,,,
    Απορροφήθηκα σε μια περιήγηση – ξενάγηση στα έγκατα της ανθρώπινης ψυχής …
    Ανασκάλεψα μέσα μου μνήμες « οικογενειακές » αλλά και « προσωπικές » !!!
    Τελικά αυτό είναι η «περιπέτεια» της ζωής μας …
    Ταξίδι στο άγνωστο, κολυμπώντας ανάμεσα σε απρόσμενα πάθη και φρούδες προσδοκίες …
    Γιατί πράγματι «όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός ξεκαρδίζεται στα γέλια» !!!

    Εύχομαι από καρδιάς να περάσετε
    Χαρούμενες τις γιορτινές μέρες
    και τη νέα χρονιά με υγεία, αγάπη,
    χαρά, έμπνευση κι αισιοδοξία …

    Αλήθεια τα επώνυμα Σταύρου και Τεμπέλη
    είναι πολύ συνηθισμένα στη Δυτική Σάμο …

    • Side21, σ’ ευχαριστώ! Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε.

      Κατάλαβα πολλά από τα link σου και θεώρησα καλό να μείνουν και τα δύο σου σχόλια δημοσιευμένα. Όσοι έχουν διαβάσει το βιβλίο ή θα το διαβάσουν, θα βρουν το συνδετικό κρίκο. Κι αξίζει να μάθουν και την ιστορία αυτού του γέροντα, έτσι δεν είναι;

      Α, δεν τα είχαμε πει αυτά; Η μητέρα μου κατάγεται από τη Χώρα. Έχει αρκετούς και με τα δύο επίθετα Σαμιώτες και μη. Με βρήκαν και στο Facebook ορισμένοι και γνωριζόμαστε σιγά-σιγά.

      Καλή χρονιά εύχομαι και να είναι καλά οι άνθρωποι που αγαπάς. Να τους χαίρεσαι και να αντιμετωπίζετε μαζί, ότι φέρει η ζωή. Δεν υπάρχει σπουδαιότερο πράγμα απ’ αυτό..

      Και πάλι σ’ ευχαριστώ! Φτωχά τα λόγια μου, αλλά.. 🙂

  9. ΝατασσΆκι, σ’ ευχαριστώ! Καλή χρονιά!

  10. SifisG, καθόλου τυχαία δεν μου φαίνεται η επιλογή σας.. Σας ευχαριστώ! Είναι αγαπημένο τραγούδι και φυσικά με εκφράζει.

    Ξέρετε τι; Ουκ εν τω πολλώ το ευ. Τι νόημα θα ‘χε ν’ αραδιάσω όσα γνωρίζετε κι εσείς κι εγώ και μερικοί άλλοι; Αρκεί που τα έζησα κι ήταν ωραία.

    Κι είμαι σίγουρη πως και σήμερα θα υπάρχουν καλές εκπομπές και καλοί παραγωγοί. Ίσως απλώς να χρειάζεται λίγο περισσότερο ψάξιμο. Για προσπαθείστε το. Δώστε τους μια ευκαιρία, όπως κάποτε δώσατε και σε μας.

    Κι όσο για μένα, πάντα ασχολούμαι με την μουσική, έστω κι αν δεν είμαι πια πίσω από ένα μικρόφωνο. Κάτι νομίζω θα καταλάβετε κι απ’ την ανάρτηση που μόλις δημοσίευσα, όποτε τύχει να περάσετε από ‘δω πάλι.

    Καλή χρονιά! Να χαίρεστε τους ανθρώπους που αγαπάτε. Σας ευχαριστώ!

Σχολιάστε

