Για όλους εσάς..

..

..


..

Άλλη ανάρτηση σκόπευα να κάνω, αλλά μιας και ασχολήθηκε πολύς κόσμος μαζί μου αυτές τις μέρες, δεν μου πάει να μην τους ευχαριστήσω κι από ‘δω. Με κάνετε να ντρέπομαι βρε παιδιά πάντως, να το ξέρετε.. Τόσα καλά λόγια..

Όσοι είστε στην παρέα του Facebook λίγο-πολύ γνωρίζετε κάποια πράγματα, αλλά θέλω να τα μάθουν και όσοι έρχονται μόνο εδώ και με διαβάζουν.

Οι φίλοι που λέτε, πάντα πίστευα πως δεν φαίνονται μόνο στα δύσκολα, αλλά και στις χαρές. Γιατί όταν οι φίλοι σου εμφανίζονται όταν κάτι σε τσακίζει, αλλά εξαφανίζονται και σιωπούν όταν κάτι όμορφο σου συμβαίνει, μάλλον πρέπει να προβληματιστείς. Όταν είναι πάντα δίπλα σου και είναι τέτοιοι φίλοι σαν αυτούς που περιγράφονται εδώ, τότε μάλλον είσαι ευλογημένος άνθρωπος. Κι εγώ το έχω δηλώσει για όσους δεν το ξέρετε, πως έτσι αισθάνομαι : ευλογημένος άνθρωπος, επειδή έχω τέτοιους φίλους.

Αλλά αυτές τις μέρες αισθάνομαι και τυχερή και χαρούμενη, γιατί άνθρωποι που δεν τους γνώριζα μέχρι πριν λίγο καιρό, μέχρι χτες, κάνουν ότι περνάει απ’ το χέρι τους για να μου δείξουν την εκτίμηση τους. Δεν είναι φίλοι μου μεν, δεν έχουμε γνωριστεί ακόμη από κοντά αλλά εισπράττω την εκτίμηση τους όχι μόνο μέσω των λόγων τους αλλά και μέσω των πράξεων τους. Θα σας πω και γι’ αυτούς αλλά πριν θα γράψω δυο λόγια για τον Βασίλη Πουλημενάκο που έφτιαξε  το video που βλέπετε εδώ σήμερα.

Βασίλη, ότι και να λες, φαίνεται ότι σου έχει πάρει πολύ χρόνο, έψαξες να βρεις τόσες φωτογραφίες, έβαλες τόσο όμορφη μουσική και συμπεριέλαβες σχεδόν ..τα πάντα. Σ’ ευχαριστώ μέσα απ’ την καρδιά μου! Ότι και να πω είναι λίγο. Όπως είδες, έσπευσαν κάποιοι άνθρωποι να το προβάλλουν κι αυτό κάτι σημαίνει. Αξίζεις πολλές πολλές θετικές ψήφους!

Ευχαριστώ επίσης και την Καίτη Γριδάκη (και για όσα μου έγραψες Καίτη δημόσια και για την εκτίμηση σου), τον Γιώργο Τριανταφύλλου (με στηρίζεις συνεχώς απ’ την πρώτη μέρα που βρεθήκαμε στο FB και δεν μου το χρωστούσες), την Ευανθία Σακελλάρη, την Βάσια Αραμπατζή, την Άννα Κοκκινάκη, την Δήμητρα Παπαγεωργίου και την Αλέκα Μπλάνα (εκείνες ξέρουν γιατί), τον Γιώργο Βαρβάκη, την Σίνα Δημητρίου (που προτείνουν την «Σκόνη των άστρων» απ’ τα blog τους), τον Γιώργο Τσιτούρα (που ανέβασε αυτή την συνέντευξη στο FB  και για όσα έγραψε εκεί) και τον Κυριάκο Ροζάκη που έκανε γνωστή σε περισσότερους ανθρώπους την «Εξομολόγηση» μου και με συγκίνηση διάβασα τα σχόλια τους.

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως και την Talisker για όσα μου έγραψε τόσο εδώ όσο και στο blog της και όπως συνηθίζω να λέω εύχομαι να τα αξίζω.

Τέλος, ευχαριστώ την Αφροδίτη που έκανε αυτή την ..γλυκιά ανάρτηση για το «Βενετσιάνικο χρυσάφι«, αλλά και για όσα προσωπικά μου έγραψε. Αφροδίτη μου, με σκλαβώνεις..

Με την ευκαιρία να σας πω πως υπάρχει κάποιο προβληματάκι με τα links που οδηγούν στους «Μοντέρνους Καιρούς«, αλλά θα ειδοποιήσω τους ανθρώπους εκεί να το κοιτάξουν. Να ‘στε καλά όσοι μου το επισημάτε, γιατί ομολογώ πως λόγω έλειψης χρόνου μου ξεφεύγουν κάποια πράγματα. Για τον ίδιο λόγο αργώ να σας απαντήσω έγκαιρα εδώ, όσο και στα e-mail σας. Συγχωρέστε με. Προσπαθώ αλλά δεν τα προλαβαίνω όλα. Σίγουρα πάντως θα απαντήσω όσο κι αν αργήσω. Κι αν ξέχασα κάποιον-α σήμερα, θα επανέλθω με update. Να είστε όλοι καλά και να σας ανταποδώσει η ζωή ότι αξίζετε! Σας ευχαριστώ!

..

..

~ από aikaterinitempeli στο Ιανουαρίου 15, 2011.

6 Σχόλια to “Για όλους εσάς..”

  1. Εξαιρετικό το βίντεο και η μουσική του! Μπράβο στον κ.Βασίλη Πουλημενάκο!

    Κατερίνα … ίσως δεν είναι τυχαίο που τόσοι άνθρωποι , σε εκτιμούν και σε αγαπούν!

    Καλό Σαββατοκύριακο 🙂

    • Αφροδίτη, ήταν απ’ τις πιο ωραίες εκπλήξεις.. Το χάρηκα πολύ.

      Ο Βασίλης είναι καλός φίλος και ταλαντούχος στιχουργός. Σας είχα γράψει για κείνον εδώ. Έχει μέλλον..

      Όσο γι’ αυτό το τελευταίο, δεν μπορώ να πω κάτι, αλλά είμαι σίγουρη πως θα υπάρχουν και άνθρωποι που θα έχουν άλλη γνώμη. Δεν γίνεται ν’ αρέσουμε σ’ όλους, ούτε χρειάζεται. Αρκεί που έχω αυτούς τους ανθρώπους στη ζωή μου. Μου φτάνουν.

      Τα φιλιά μου έχεις!

  2. Θα συμφωνήσω με την Αφροδίτη πιο πάνω. Δεν είναι τυχαίο όταν σε σέβονται και σε αγαπούν…

  3. Ευχαριστώ για τα καλά σχόλια για το βίντεο και σε σένα Κατερίνα για την ειδική αναφορά, αλλά η αξία είναι πρώτιστα στο βιβλίο και σε σένα την ίδια που το έγραψες. Είναι σημαντικό οι φίλοι να κρατάνε, να είναι παντού κοντά, και στις χαρές και στις στεναχώριες. Όταν μοιράζεσαι μια χαρά πιστεύω ότι μεγαλώνει, αντίθετα όταν μοιράζεσαι μια λύπη αυτή μετριάζεται. Πολλές φορές οι φίλοι χάνονται στο δρόμο ή «αραιώνουν» όπως λέμε, όχι όμως πάντα από δική τους επιλογή. Καλή συνέχεια!

    • Βασίλη, αυτό το video είναι απ’ τις ομορφότερες εκπλήξεις που μου έχουν κάνει!

      Κι έχω την χαρά να έχω κοντά μου τους ανθρώπους που θέλω κι εκτιμώ. Ακόμα και στην άλλη άκρη της γης, να είστε ορισμένοι ή να κάνουμε καιρό να μιλήσουμε, ξέρω και ξέρετε.. Κι αυτό τα λέει όλα.

      Σ’ ευχαριστώ για το δώρο σου, για τον κόπο σου, για το χαμόγελο που έχω ακόμη και τώρα που σου γράφω, για όλα.

      Καλή τύχη στα ..ωραία σου σχέδια! 😉

Σχολιάστε

 
