Μαζί τους..

..

update 16/6/2011

..

Όταν έγραφα για εκείνον, δηλαδή τον Βασίλη Πουλημενάκο, σ’ αυτή την ανάρτηση, δεν μπορούσα με τίποτα να φανταστώ ότι λίγους μήνες μετά, θα τραγουδούσα δικούς του στίχους. Κι αυτό δεν θα είχε συμβεί, αν δεν με είχε συστήσει, στον Παναγιώτη Λιανό.. Αν δεν άκουγα τις μουσικές του και δεν με άγγιζαν τόσο..

Εκείνος κι  Eκείνος λοιπόν, είναι οι λόγοι που το τόλμησα, αν και δεν είμαι τραγουδίστρια και χαίρομαι πολύ που το έκανα.. Και τα τρία τραγούδια μας, συμμετέχουν στον διαγωνισμό τραγουδιού «Μουσική Άμιλλα 2011«.

..

..

Δεν περίμενα με τίποτα επίσης, να μας βοηθήσει τόσο ο Κώστας Παρίσσης, απ’ τα «Υπόγεια Ρεύματα», μιας και στο δικό του studio, το Praxis,  γράφτηκαν τα δύο μας τραγούδια: Ο «Απών» και το «Απόψε γίνε θάλασσα». Κώστα κι εγώ σ’ ευχαριστώ κι όλη η ομάδα.

..

..

Ευχαριστoύμε όμως πολύ και τον Γιώργο Πρινιωτάκη, αφού το «Μια κονδυλιά στην άμμο», το πρώτο μας τραγούδι, ηχογραφήθηκε στο δικό του studio, δηλαδή στο Artracks.

..

..

Τελικά τα πιο όμορφα πράγματα έρχονται όταν δεν τα περιμένεις και δεν τα φαντάζεσαι..Κι η δική σας θερμή ανταπόκριση, στις λίγες αυτές μέρες που κυκλοφορούν τα τραγούδια, είναι απ’ τις ωραίες εκπλήξεις που έχω ζήσει.

Γι’ αυτό, τίποτα άλλο δεν θέλω να πω παρά ένα ευχαριστώ από καρδιάς σε σας που μου γράψατε προσωπικά, σε σας που μας τιμήσατε με τα λόγια σας στο Facebook, σε σας που σχολιάσατε στο youtube, σε σας που αναπαράγετε συνεχώς τα video των τραγουδιών και τα κάνατε δικά σας:  Καίτη Γρυδάκη, Γιώργο Τριανταφύλλου, Σοφία Χαριτάκη, Σταυρούλα Κουγιουμτσιάδη, Μαρία Μάρκου, Εύα Δήμα, Άννα Κοκκινάκη, Τζοάννα Αραπίτσα, Δημήτρη Θεολόγου, Βαγγελίτσα Γλιαρμή, Δημήτρη Τσιρίγο, Λίτσα Τρικιριώτου, Πόλα Νομικού, Νίκο Αποστολάκη, Αφροδίτη Διονυσοπούλου, Σπύρο Σαρανταένα, Σοφία Κολοτούρου, Μαρία Στυλιανού, Μαρία Προδρόμου, Ειρήνη Φραγκάκη, Τζούλια Πουλημενάκου..  Σας ευχαριστούμε! Μας τιμάτε..

Όπως έχω ξαναγράψει, αν σιωπούν οι φίλοι σου στη χαρά σου, πρέπει ν’ ανησυχείς. Κι εσείς όχι μόνο δεν σιωπήσατε, αλλά με κάνετε να νιώθω, παλιοί και νέοι φίλοι, πως είστε κάθε στιγμή κοντά μου, κοντά μας. Κι αυτό μετράει περισσότερο απ’ όλα. Να είστε καλά!

..

..

..

~ από aikaterinitempeli στο Ιουνίου 3, 2011.

32 Σχόλια to “Μαζί τους..”

  1. Πολύ σας χάρηκα, Κατερίνα. Κυρίως μ’ αρέσει που προχώρησες με κέφι στο εγχείρημα αυτό και πολύ καλά έκανες. 🙂

    • Βίκυ Παπαπροδρόμου, με εκφράζει πολύ αυτό το στιχάκι του Αγγελάκα: «η ζωή είναι μικρή για να ‘ναι θλιβερή..» και το κάνω πράξη όσο μπορώ. Χωρίς κέφι, δεν γίνεται τίποτα. Κι όταν έχεις και καλή παρέα.. 🙂

      Να ‘σαι καλά! Σ’ ευχαριστούμε.. Προσπαθήσαμε.

  2. Κατερίνα μου τη χάρηκα και τη φωνή σου και την ερμηνεία σου: έχουν προσωπικότητα, ειλικρίνεια και ροκιά 🙂

    καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις σού εύχομαι (και μη νομίζεις, που έχω καιρό να σού γράψω, περνάω, αλλά είμαι πνιγμένη (καταλαβαίνεις εσύ απ’ αυτά…)

    με τα φιλιά μου και την αγάπη μου 🙂

    • Χάρη, όπως σου ‘χω πει και κατ’ ιδίαν θα μείνεις στην ιστορία ως ο μόνος άνθρωπος που κατευθείαν κατάλαβε κάτι για μένα και δεν αποπροσανατολίστηκε απ’ την εξωτερική μου εικόνα.

      Σ’ ευχαριστώ κι από ‘δω και δημοσίως ομολογώ, ότι με στεναχωρεί που δεν προλαβαίνω ώρες-ώρες να περάσω απ’ τα αγαπημένα μου μπλοκάκια, αλλά τώρα τουλάχιστον ξέρετε γιατί.. Από σένα και όλους εδώ γενικώς δεν έχω κανένα μα κανένα παράπονο. Εγώ σας ‘χρωστάω’ κάτι επισκέψεις, αλλά που θα πάει.. Ευτυχώς που δεν με παρεξηγείτε. 🙂

      Σε φιλώ!

  3. Τα έγραψες πολύ όμορφα Κατερίνα! Ούτε εγώ μπορούσα να το πιστέψω λίγους μήνες πριν ότι μια φιλική κουβέντα που κάναμε κάποτε περί τέχνης και μουσικής θα κατέληγε σε συνεργασία. Και μάλιστα θα είχαμε μετά από 4-5 μήνες τα πρώτα της γεννήματα. Είναι μεγάλη μου τιμή και χαρά αυτή η συνεργασία.
    Να πουμε βέβαια σε όλους τους φίλους εδώ ότι όλα τα κομμάτια βρίσκονται ακόμα στα πρώτα τους βήματα, θα υπάρξουν βελτιώσεις, αλλά και νέες ιδέες.
    Ο Διαγωνισμός που θα λάβουμε μέρος με αυτά τα κομμάτια είναι εκτός από πρόκληση και μια αιτία να βγούμε προς τα έξω, να δείξουμε και να μοιραστούμε μια ακόμα πλευρά του εαυτού μας.
    Λένε ότι σε εποχές κρίσης και δύσκολες όπως η τωρινή, η καλύτερη διέξοδος είναι ο πολιτισμός. Μακάρι όλα αυτά να βάλαν ένα λιθαράκι στον πολιτισμό και να κάνουν ωραία συντροφιά με τα τόσο σημαντικά βιβλία σου.
    Καλή μας επιτυχία.. Αλλά όπως μου αρέσει να λέω.. Το ταξίδι έχει σημασία!

    • Vasilis, το μόνο που έχω να πω επί της ουσίας, ειναι πως είναι όμορφο, που όλο και συμπληρώνεται αυτό το παζλ. Και πλησιάζουν κι άλλοι άνθρωποι κοντά μας..

      Αξίζει λοιπόν να γράψω και για όσους φίλους, δεν είναι μαζί μας στο FB, ότι μας τιμά η πρόταση της Σοφίας Κολοτούρου, να μπούν όλοι οι στίχοι στα video, για να μπορούν στα συμπεριληφθούν στο Κουφοκλιπ.

      Τα υπόλοιπα τα έγραψες εσύ. Το ταξίδι βέβαια είναι που έχει σημασία.. 🙂

  4. Παιδιά, έχετε τις καλύτερες ευχές μου. Δεν ξέρω γιατί, αλλά νιώθω πολύ όμορφα με τη δουλειά σας, λες και συμμετείχα κι εγώ… Ίσως γιατί είστε τόσο απλοί και οικείοι…

    Καλά αποτελέσματα στο διαγωνισμό, αλλά νομίζω ότι έχετε κερδίσει ήδη. Σημασία έχει ο πηγαιμός για την Ιθάκη άλλωστε…

    • Τελευταίος, δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που το λες αυτό.. 🙂

      Σ’ ευχαριστούμε πολύ και έτσι είναι όπως το έθεσες κι όπως το ήθελαν και οι διοργανωτές του διαγωνισμού: να αισθανθεί ο καθένας νικητής με την συμμετοχή του. Κι εμείς ότι και να γίνει, δεν είμαστε χαμένοι, απ’ τη στιγμή που τόσοι άνθρωποι μας υποστηρίξατε, διαδώσατε τα τραγούδια μας και σας νιώσαμε κοντά μας.

      Ο πηγαιμός, ακριβώς.. Να ‘σαι καλά!

  5. Όλο (ευχάριστες) εκπλήξεις είσαι, Κατερίνα ! Live δεν έχει; Περιμένω πρόσκληση 🙂

    Να είσαι καλά (και πάντα δημιουργική)

    • Psi-action, προσπαθώ να μην πλήττω. 🙂

      Α, μου δίνεις τώρα την ευκαιρία ν’ απαντήσω σ’ αυτό μιας και μας ρωτούν κι άλλοι. Όταν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο, θα σας πούμε και φυσικά πρώτα θα καλέσουμε εσάς τους φίλους. Για την ώρα περιμένουμε την εξέλιξη του διαγωνισμού, τ’ αποτελέσματα και φυσικά τις διακοπές γιατί ήταν πολύ κουραστικός αυτός ο χειμώνας.

      Σ’ ευχαριστώ! Θα τα πούμε εμείς..

  6. Κατερίνα μου, τι ευχάριστη έκπληξη!
    Απόλαυσα πραγματικά τα τραγούδια και με συγκίνησε ιδιαίτερα ο λυρισμός και η αισθαντικότητά τους.
    Μέσα από τη καρδιά μου σου εύχομαι να συνεχίσεις απρόσκοπτα τη δημιουργική σου πορεία.
    (Παρεμπιπτόντως, με ξετρέλλανε η ‘Σκόνη των Αστρων’. Την είχα παρέα μου σε πολύ δύσκολες στιγμές και με βοήθησε ιδιαίτερα να ξεχαστώ και να ταξιδέψω)

    • Houlk, καιρό είχαμε να τα πούμε.. Καταρχήν χαίρομαι που σε βλέπω εδώ και πολύ σ’ ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Απ’ τις παρέες συχνά γεννιούνται όμορφα πράγματα κι αφού έτσι εισπράξατε κι εσείς την προσπάθεια μας, είμαστε ήδη κερδισμένοι.

      Κι εγώ προσωπικά σ’ ευχαριστώ για τα νοερά σου ταξίδια με τη «Σκόνη των άστρων». Κάθε μέρα διαπιστώνω πόσο αγαπιέται αυτό το βιβλίο και ψηλώνω λίγο περισσότερο.. 🙂

      Να πάνε όλα καλά εύχομαι, να μείνουν πίσω οι δυσκολίες και να γεννά μόνο ελπίδα το μέλλον σου. Σε φιλώ!

  7. Katerina einai kapoia pragmata pou telika anazitoun tin katalilli srigmi na emfanistoun kai na mas ekplixoun! Axtipiti didimo, esi kai o vassilis, tridimo kai tetradimo kai me olous osous evalan tin prosopiki tous ergasiakai tin enstallaxan me meraki kai vgike olo afto to omorfo apotelesma!
    filia polla 🙂

    • Thalassinimatia, υπάρχει όντως το κατάλληλο timing για ορισμένα πράγματα. Κι εγώ το πιστεύω. Χρειάζεται και λίγη τόλμη, λίγη τύχη.. Αλλά αν κάθεσαι σπίτι σου άπρακτος, το πιο πιθανό είναι, πως δεν θα συμβεί τίποτα. Κάπως έτσι το σκέφτηκα και μπήκα σ’ αυτή την προσπάθεια των παιδιών κι όσο προχωρούσαμε ο δρόμος μάκραινε που λέει και το τραγούδι κι άλλοι συνοδοιπόροι ήρθαν κοντά μας.. Αυτά είναι τα όμορφα της ζωής.

      Σ’ ευχαριστούμε! Όλοι μας! Φιλιά, φιλιά, φιλιά.. 🙂

  8. Στην πρώτη ακρόαση των κομματιών, στάθηκα στη φωνή. Με ταξιδέψε. Από αλλού με πήρε αλλού με άφησε. Στη δεύτερη, ένωσα τους στίχους κι ένιωσα τις εικόνες. Στην τρίτη, γλίστρησα στις καλοκαρδισμένες μελωδίες. Από την τέταρτη ακρόαση και μετά, απολαμβάνω κανονικά τραγούδια. Χωρίς κραυγές, θορύβους και μουτζούρες.

    Καλή επιτυχία, Κατερίνα.

    • Στεριανή ζάλη, όπως σου ‘χω πει και κατ’ ιδίαν και δημοσίως, θαυμάζω τον τρόπο που εκφράζεσαι. Που καταφέρνεις πάντα να κάνεις ποίηση, το κάθε τι.

      Σ’ ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά, σ’ ευχαριστούμε όλοι!

  9. Κλαπ κλαπ κλαπ!
    Χίλια μπράβο Κατερίνα!
    Για εκείνο το λάιβ να ειδοποιήσεις εγκαίρως γιατί δεν μένουν όλοι οι θαυμαστές σου στην Αθήνα, ναι;

    • Silentcrossing, εν ανάγκη θα φέρουμε το live σε σένα! Τέτοιο σχόλιο δεν αξίζει μια μικρούλα παραχώρηση; 🙂

      Σ’ ευχαριστούμε πολύ! Μόλις είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο, όπως έγραψα και στον Psi-action, θα το μάθετε απ’ τους πρώτους.

      Καλά να περνάς εκεί στο Νότο..

  10. […] μας, έχει κάνει ανάρτηση η Κατερίνα Τεμπέλη εδώ. Comments RSS feed LikeBe the first to like this […]

  11. Πριν σας ευχαριστήσω όλους προσωπικά, που τόσο θερμά υποδεχτήκατε την πρώτη μας αυτή προσπάθεια, ήθελα να συμπληρώσω εδώ, ότι μπορείτε να δείτε το προφίλ του Παναγιώτη Λιανού στο Myspace και ν’ ακούσετε κι άλλα τραγούδια του, κάνοντας κλικ εδώ.

    Με τον Βασίλη και τον Παναγιώτη, έχει συνεργαστεί και ένας εξαιρετικός τραγουδιστής απ’ την Θεσσαλονίκη, ο Κωνσταντίνος Δώρας και μπορείτε εδώ ν’ ακούσετε το τραγούδι τους. Κωνσταντίνε, σ’ ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για όσα έγραψες στο Fun Club σου και την στήριξη σου! Καλή επιτυχία και σε σένα, που διαγωνίζεσαι.. 🙂

    Ένα ευχαριστώ τέλος, θέλω να πω και στα παιδιά του «Ράδιο Αρμονία» της Σάμου, για το αφιέρωμα που μου έκαναν εδώ και προσωπικά στον Μάνο Στεφανάκη για τη συνέντευξη που μου πήρε. Καλές εκπομπές εύχομαι! Να είστε όλοι καλά!

  12. Εγώ πάλι, δεν θα είχα μάθει τίποτε από όσα θαυμάσια συμβαίνουν αν δεν επισκεπτόμουν σήμερα τη θαλασσινή μας ματιά και από εκεί το vassiis μας.
    Τί να πω… πολύ ευχάριστη η έκπληξη, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ αλλά και ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Φύρδην-Μίγδην, ελάχιστοι άνθρωποι ήξεραν.. Σκεφτόμασταν πως αν πούμε ότι ετοιμάζουμε τραγούδια, λογικά θα ήθελαν όσοι μας ξέρουν να τ’ ακούσουν κι έτσι τηρήσαμε σιγήν ισχύος και το ‘ανακοινώσαμε’ , όταν πλέον τα είχαμε έτοιμα.

      Σ’ ευχαριστούμε πολύ! Να είσαι καλά! 🙂

  13. Πραγματικά δεν έχω λόγια…

  14. Γι’ αυτό ήρθα! Μπορεί να νομίζεις πως δεν περνάω, αλλά έρχομαι και διαβάζω. Κουρασμένος όμως όπως είμαι συνήθως δεν αφήνω σχόλια. Μπράβο σου βρε κορίτσι και μπράβο και στα παλληκάρια τα άλλα!!! Ωραία τραγούδια παιδιά. Μ’ αρέσετε! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σας εύχομαι και να ξέρετε πως είναι και συγκινητικό σε τέτοιες εποχές να βλέπεις παρέες όπως η δική σας να δημιουργούν κάτι. Έχει πέσει τόση μαυρίλα γύρω μας κι εσείς μας φέρατε λίγο καλοκαίρι και φως! 🙂

    • Poison, αν το πετυχαμε αυτό, ακόμα καλύτερα.. 🙂 Προσπαθήσαμε..

      Δεν νομίζω τίποτα και να περνάς όποτε εσύ θες και μπορείς, χωρίς άγχος. Να ‘σαι καλά και πολύ σ’ ευχαριστούμε! Όλοι μας!

  15. Μπραβο κοριτσι μου… Καταφερα να ταξιδεψω ακουγοντας τα κι αυτο εχει τη μεγαλυτερη σημασια. Ειμαι πολυ υπερηφανος που ειμαι φιλος σου εδς και 20 χρονια.
    Καλη επιτυχια!!!

    • Γιώργος Συριανός, ποιος να μας το ‘λεγε κάποτε ότι θα γινόταν αυτό, ε; Παράξενο μου φαίνεται κι εμένα, που τόσα χρόνια άκουγα και παρουσίαζα τραγούδια άλλων και τώρα.. Ξέρεις. Αλλά είναι κι ωραίο. 🙂

      Σ’ ευχαριστώ Γιώργο μου, σ’ ευχαριστούμε! Δική μου η χαρά που τόσοι φίλοι, άνθρωποι που με ξέρετε χρόνια, είστε κοντά μου μια τέτοια στιγμή. Σε φιλώ!

  16. […] προσπάθειά μας έχει γράψει το όμορφο κείμενο “Μαζί τους” η καλή φίλη και συνεργάτης μου Κατερίνα Τεμπέλη […]

  17. […] θα ήθελα να σας παραπέμψω στο ιστολόγιο της Κατερίνας για να ακούσετε μια συγγραφέα να τραγουδάει, του […]

  18. […] νησί.. (στίχοι)  και ξεκινάΝΕ (ερμηνεία) για  ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!! αΜια κονδυλιά […]

  19. […] τον Παναγιώτη και τον Βασίλη δηλαδή,  ετοιμάζοντας αυτά τα τραγούδια. Εσάς που γράψατε σχόλια, μας αφιερώσατε αναρτήσεις, […]

Σχολιάστε

 
