Για σένα, άλλοθι δεν θέλω

..

..

Για σένα, άλλοθι δεν θέλω

..

Η καρδιά μου

είναι μια σπηλιά μ’ αγρίμια,

με σκουριασμένες λύπες κι αγριόχορτα.

Άγριοι άνεμοι φυσάνε από παντού,

γεμίζει σαπισμένα φύλλα.

..

Πολύχρωμο χιόνι,

δε βρίσκω πουθενά.

Σκουλήκια μόνο

ακουμπούν τα πόδια μου.

Νεκρές οι πεταλούδες,

γκρίζα τα ουράνια τόξα.

Και μόνο κάτι κόκκινα φιλιά,

επιμένουν να κολλάνε πάνω μου..

..

Η καρδιά μου λοιπόν,

ειν’ η Αλήθεια που δεν αθωώνεται.

..

Ορθή περιμένω το κατηγορητήριο.

Στα μάτια μπορώ,

να τους κοιτάξω όλους.

Γιατί εγώ

για σένα,

άλλοθι δεν θέλω.

..

Κι αν κυνηγιέμαι μ’ ένα φθινόπωρο

κι όλο κουρέλια ντύνομαι,

άδοξα ηττημένη,

στα γόνατα δεν πέφτω.

Δεν παρακαλάω το Θεό μου

να με γλυτώσει απ’ τα καρφιά,

το ξύδι,

το αγκάθινο στεφάνι.

Γιατί εγώ για σένα,

άλλοθι δεν θέλω.

..

Διψάω, πεινάω, κρυώνω..

Κι η καρδιά μου

είναι μια Επιθυμία που ψυχορραγεί.

..

Αλλά μη νοιάζεσαι Βασιλιά μου..

Μέτρησε τα τριάντα αργύρια.

Χαμογέλασε στους τοκογλύφους σου και πούλα με.

Εγώ για σένα,

άλλοθι δεν θέλω.

..

..

Αικατερίνη Τεμπέλη

..

..

..

~ από aikaterinitempeli στο Απρίλιος 17, 2012.

11 Σχόλια to “Για σένα, άλλοθι δεν θέλω”

  1. Κατερίνα σου στέλνω την καλημέρα μου.

    Όμορφο το σημερινό πόνημά σου, με βάζει σε σκέψεις.

    Σε χαιρετώ από την ηλιόλουστη σήμερα Λαμία 🙂

    • Τελευταίε, πολύ κοντά πέρασα από τα μέρη σου, προσφάτως.. Αν φτερνιζόσουν, εγώ έφταιγα. 🙂

      Είναι κι αυτό πολύ παλιό, γραμμένο πριν ..αιώνες, κατά το μεγαλύτερο μέρος του. Ξεθάβω ποιήματα δηλαδή. Βρήκα και διηγήματα επίσης, που κάποια στιγμή θ’ ανεβάσω, έτσι για να τα μοιραστώ μαζί σας. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας (για να σε προλάβω τα εξηγώ και να μην σε βάζω πάλι σε σκέψεις).

      Την καλημέρα μου έχεις και χρόνια πολλά!

      • Α, θα σε μαλώσω τώρα! Αφού πέρασες από τα μέρη μου έπρεπε να επικοινωνήσουμε και να βρεθούμε. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά. Επειδή όμως οι μέρες απαιτούν Αγάπη, δε θα σε μαλώσω, …όμως την επόμενη φορά άμα με ξεχάσεις θα θυμώσω 😉

  2. πολύ καλό..!

  3. […] σας κάνουν να καταλάβετε τι πλούτος είναι οι φίλοι. Κι άλλοθι δεν χρειάζεστε για τις λαμπρές διαψεύσεις. Κάτι […]

  4. […] τι πλούτος είναι οι φίλοι. Οι αληθινοί φίλοι. Κι άλλοθι δεν χρειάζεστε για τις λαμπρές διαψεύσεις. Κάτι […]

  5. Το video είναι Δώρο, ολοκαίνουριο, της Κατερίνας Γιαννάκου. Με συγκίνησε, χάρηκα και την ευχαριστώ από καρδιάς!

  6. Reblogged στις anastasiakalantzi50.

  7. Reblogged στις vequinox.

  8. […] Πηγή: Για σένα, άλλοθι δεν θέλω […]

Σχολιάστε

