«Η σκόνη των άστρων» στο «Ανθρώπων έργα»

..

Ανθρώπων Έργα

..

Με συγκινεί απίστευτα το γεγονός πως ασχολούνται ακόμα ποικιλοτρόπως, πολλοί άνθρωποι, με το βιβλίο αυτό, που κυκλοφόρησε το 2010. Με συγκινείη η ταλαιπωρία που περνάνε για να το βρουν, τα τόσο θερμά τους σχόλια…

Αλλά σήμερα θα γράψω δυο λόγια μόνο για έναν: τον κύριο Σάββα Τριανταφυλλίδη, που επέλεξε το εξώφυλλο του βιβλίου για την πρώτη σελίδα του τρίτου τεύχους του περιοδικού του,  «Ανθρώπων έργα».

Και δεν έκανε μόνο αυτό, αλλά έγραψε και την κριτική του για το βιβλίο, που μπορείτε να διαβάσετε, αν σας ενδιαφέρει, εδώ.

Επιπλέον, διέθεσε χρόνο κι έφτιαξε ένα πολύ όμορφο video, με ευαισθησία και λυρισμό,  για ένα απόσπασμα του βιβλίου που τον άγγιξε.

Όσα ευχαριστώ κι αν γράψω, δεν θα είναι αρκετά… Το κέρδος μου, όπως συνηθίζω να λέω, απ’ αυτά τα βιβλία είναι οι Άνθρωποι που γνώρισα εξαιτίας τους.

Κι αυτό μου δίνει αληθινά, μεγάλη χαρά. Κάνει την καρδιά μου να χτυπάει με άλλο τρόπο… ‘Χρωστάω’ πολλά χαμόγελα, για τέτοιες στιγμές που ζω χάρη σε σας. Και σας Ευχαριστώ γι’ αυτό.

Κι Ευχαριστώ κι εσένα κυρίως Σάββα, για την τιμή που μου κάνεις, για την ευγενική σου χειρονομία και τις καλές σου προθέσεις.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στο «Ανθρώπων έργα»!

Να ‘σαι καλά.

 

..

 

..

..

..

..

..

 

 

 

~ από aikaterinitempeli στο Μαρτίου 31, 2014.

4 Σχόλια to “«Η σκόνη των άστρων» στο «Ανθρώπων έργα»”

  1. Είναι πραγματικά συγκινητικός ο τρόπος που σκύβει ο κύριος Τριανταφυλλίδης πάνω σ’ αυτό το εξαιρετικό βιβλίο. Με τρυφερότητα και σεβασμό, μύστης μιας εσωτερικής τελετουργίας, αγγίζει την ευαίσθητη ψυχοσύνθεση της ηρωίδας και στη χροιά της φωνής του χρωματίζεται το «όλον», το «μισό», το «τίποτα» του έρωτα….
    Υπέροχο! Καλημέρα!

    • Σταυρούλα Κουγιουμτσιάδη, αγαπημένη μου Σταυρούλα, όπως σου έχω πει έχεις τον τρόπο να διαβάσεις πίσω απ’ τις λέξεις και τις πράξεις των ανθρώπων. Δεν κοιτάζεις απλώς, αλλά βλέπεις. Δεν διαβάζεις μόνο, διεισδύεις στον ψυχισμό των άλλων. Το ίδιο έκανες κι εδώ και καταλαβαίνω πόσο χάρηκε ο Σάββας με το σχόλιο σου. Σ’ ευχαριστώ κι εγώ, για όσα έγραψες εδώ, για τα ‘μοιράσματα’ στο Facebook, για το ότι σταθερά αισθάνομαι πως συντροφεύεις κάθε μου βήμα και είσαι πάντα κοντά μου μ’ όλη σου την αγνή χαρά. Να ‘σαι καλά!

  2. Καλησπέρα Κατερίνα! Τιμή μου η ανάρτηση σου στο blog, πραγματικά με συγκίνησες! Σε ευχαριστώ πολύ! Ότι και να γράψω είναι λίγο, είναι αυτό που λένε πως καμιά φορά τα λόγια είναι φτωχά για να εκφράσουμε αυτό που αισθανόμαστε. Κυρία Σταυρούλα Κουγιουμτσιάδη σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σας. Η αλήθεια είναι πως για το αποτέλεσμα ευθύνεται η αριστουργηματική πένα της Κατερίνας. Ένα εκπληκτικό μυθιστόρημα που θα μπορούσε κάλλιστα να μεταφερθεί και στην μεγάλη οθόνη!

    • Σάββας Τριανταφυλλίδης, όπως κι εσένα σου είπα ήδη Σάββα, δεν θεωρώ πως μου το χρωστάει κανείς ν’ αφιερώνει τόσο χρόνο, ώστε να μου δωρίζει κάτι τόσο όμορφο και τρυφερό, όπως αυτό σου το video. Πως να μην το εκτιμήσω; Οι πράξεις των ανθρώπων, οι προθέσεις, τα αισθήματα τους, γράφουν μέσα μου…

      Για το αποτέλεσμα, ευθύνεται η ‘συνάντηση’ μας. Σε κάποιον άλλο αυτό το σημείο του βιβλίου, μπορεί να μην έλεγε τίποτα ή να τον άγγιζε λιγότερο. Με σένα έγινε αλλιώς και χαίρομαι γι’ αυτό. Κι όπως είδες, το εκτίμησαν κι άλλοι, όπως η Σταυρούλα (ελπίζω με την ευκαιρία, να γίνεται φίλοι).

      Επειδή γράφω ‘βλέποντας’ με το μυαλό μου εικόνες, ίσως γι’ αυτό πολλοί άνθρωποι έχουν κάνει το ίδιο περίπου σχόλιο με το δικό σου, για την μεταφορά του δηλαδή στον κινηματογράφο. Ποιος ξέρει; Θα δείξει…

      Να ‘σαι καλά. Και πάλι σ’ ευχαριστώ και καλοτάξιδο το νέο τεύχος…

Σχολιάστε

