Για την ποίηση μου – Δημήτρης Νικηφόρου

.
Three_Studies_for_Figures_at_the_Base_1
.
.

Για την ποίησή μου

Η ποίησή μου,
αν είναι ποίηση αυτά που γράφω,
δεν είναι μέλισσα να κάνει μέλι
ή να ταξιδεύει τη γύρη
στους έρωτες των λουλουδιών,
δεν ψάχνει λόγια
που κολλάνε στα σερμπέτια,
τα κεντάει στο δέρμα σταυρωτά
με καπλαντοβελόνες.
Η ποίησή μου σκληραίνει
όπως οι μύες του στομαχιού
στις δυνατές μπουνιές,
ξαπλώνεται ωμή
γεμάτη πρωτεΐνες
στον πάγκο του χασάπη
και σου χαμογελάει αρνίσια
μεσ’ απ’ τα δόντια της,
σαρκάζει τη μοίρα που δεν πιστεύει,
είναι χοντρόπετση και βλαστημάει,
διασχίζει τα σπλάχνα μου κυνικά
όπως το νυστέρι των νεκροτόμων,
φοράει τρίδιπλα πανωφόρια
το ένα πάνω στ’ άλλο,
γιατί η ευαισθησία
ξεπαγιάζει στα ψυγεία των νεκρών.
Καμιά φορά τα βγάζει
και σκεπάζει τους φουκαράδες
που δεν ζήτησε κανείς
κι’ έτσι γυμνή σχεδόν τουρτουρίζει
δίπλα σ’ αυτούς που αγαπά.

.

Δημήτρης Νικηφόρου <1990> [απ’ την ανέκδοτη συλλογή »τ’ αδέσποτα σκυλιά τρώνε ό,τι βρουν» – 2003 ]

.
.
.
.
.
.
.
.
.
~ από aikaterinitempeli στο Νοέμβριος 12, 2014.

Σχολιάστε

