Ένα ποτήρι ακόμη, Τσαρλς – Το νέο βιβλίο του Αντώνη Τσόκου

 

 

.

11271770_10153326887699264_1513577831_o. .

Μετά το «Σουίνγκ με τ’ άστρα» ο Αντώνης Τσόκος επιστρέφει με νέο βιβλίο, απ’ τις εκδόσεις Γαβριηλίδης. «Ένα ποτήρι ακόμη, Τσαρλς» ο τίτλος του και γεμάτο από υπέροχα ποιήματα. Πρωτότυπες συνδέσεις, δυνατές εικόνες, απόλυτα προσωπικό ύφος. Αυτά τα στοιχεία πάντα τον χαρακτηρίζουν.

Είναι δύσκολο λοιπόν να ξεχωρίσω κάτι δικό του, αφού μου αρέσει απίστευτα ο τρόπος που γράφει και χάνομαι κάθε φορά στο ποιητικό του σύμπαν, αλλά το «Πένθιμα αναμενόμενο» ξέρει πόσο με συγκίνησε απ’ την πρώτη στιγμή που το διάβασα και μου έκανε το χατήρι να μου επιτρέψει να το δημοσιεύσω.

Έχω τόσους πολλούς λόγους για να τον Ευχαριστήσω επειδή με τιμά με τη φιλία του, επειδή μου έγραψε και μου αφιέρωσε μοναδικά ποιήματα, επειδή με διάλεξε για να σταθώ δίπλα του σε σημαντικές του στιγμές, επειδή… επειδή… Κι άλλους τόσους για να του ευχηθώ να ‘ναι κι αυτή η ποιητική του συλλογή καλοτάξιδη. Να μεθύσουν οι λέξεις του τους ανθρώπους που σταθερά τον διαβάζουν και να τον μάθουν κι άλλοι, πολλοί, γιατί το αξίζει.

Τον θαυμάζω, τον παρακολουθώ εδώ και χρόνια και χαίρομαι πάρα πολύ που γνωρίζω αυτό το τόσο χαρισματικό και ταλαντούχο πλάσμα.

Το blog του μπορείτε να το βρείτε εδώ και συχνά δημοσιεύει ποιήματά του στο The Machine.

. .  

Πένθιμα αναμενόμενο

.

Πρέπει να βρούμε τρόπο

να γεφυρώσουμε

τον έρωτα ανάμεσά μας.

Δεν πάει άλλο.

Με κούρασε η πτώση

στο κενό.

Έχω στα χέρια μου

τα Άνθη του Κακού.

Στο κεφάλι μου

ένα φρικτό πονοκέφαλο.

Δεν ξέρω αν πρέπει

να πιω μια ασπιρίνη

ή να ερωτευθώ την πρώτη Μαρία

που θα βρεθεί μπροστά μου.

Είναι κι αυτός ο χειμώνας

που με βυθίζει στο

αναπάντεχο.

Είσαι κι εσύ, που επιμένεις

ν’ αγαπώ το αναμενόμενο.

 .

Αντώνης Τσόκος*

. .

*Ο Αντώνης Τσόκος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976. Η ενασχόλησή του με το γράψιμο δεν είναι καινούργια, η δε αγάπη του για την ποίηση έχει στρέψει όλο του το ενδιαφέρον προς το μέρος της τα τελευταία έξι χρόνια. Γράφει επίσης πεζά, μικρές ιστορίες και παραμύθια. Ποιήματά του έχουν δημοσιευτεί στο λογοτεχνικό περιοδικό «Μύρτιλο», στο ηλεκτρονικό περιοδικό ποίησης «Το παράθυρο», στον χώρο τέχνης και λόγου «το βιβλίο.net» και σε άλλα λογοτεχνικά ιστολόγια. Τα περισσότερα από τα έργα του αναρτώνται στο προσωπικό του ιστολόγιο «στεριανή ζάλη».

Το «Σουίνγκ με τ’ άστρα» είναι η πρώτη του ποιητική συλλογή και το »Ένα ποτήρι ακόμη, Τσαρλς» η δεύτερη.

Η φωτογραφία του εξωφύλλου στο «Ένα ποτήρι ακόμη, Τσαρλς» είναι του Κωστή Χριστοδούλου.

.

.

.

.

.

~ από aikaterinitempeli στο Μαΐου 26, 2015.

3 Σχόλια to “Ένα ποτήρι ακόμη, Τσαρλς – Το νέο βιβλίο του Αντώνη Τσόκου”

  1. Στο πρόσωπό σου η φιλία βρίσκει το πραγματικό της νόημα…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ, Κατερίνα μου!

    • Με μερικούς Ανθρώπους στη ζωή συνδεόμαστε με μοναδικό τρόπο. Κι εσύ είσαι απ’ τους λίγους, για τους οποίους μπορώ να το πω αυτό. Οι χαρές σου είναι και δικές μου κι η κυκλοφορία αυτού του βιβλίου, είναι γιορτή απ’ την οποία δεν γίνεται να λείπω. 🙂 Προχώρα. Σε καμαρώνουμε…

  2. […] άστρα» είναι η πρώτη του ποιητική συλλογή και το «Ένα ποτήρι ακόμη, Τσαρλς» η δεύτερη. Κυκλοφορούν απ’ τις εκδόσεις […]

Σχολιάστε

