Η «Oaxaca» μου στο «Μονόκλ»…

.

Μονοκλ.jpg

.

Είχα καιρό να γράψω κάποιο καινούριο κείμενο ειν’ η αλήθεια. Για πολλούς λόγους. Αλλά μόλις το έκανα, πριν από λίγες μέρες, το έδωσα αμέσως με μεγάλη χαρά στο εξαιρετικό «Μονόκλ» του αγαπημένου φίλου, σπουδαίου Ποιητή Αντώνη Τσόκου, που καιρό τώρα με παρότρυνε κάτι να ετοιμάσω.

Με δική του πρωτοβουλία έχει φιλοξενήσει κι άλλα κείμενά μου που ξεχωρίζει εκεί, δηλαδή την «Εξομολόγηση«, αλλά κι ένα απόσπασμα απ’ το διήγημα «Χορεύουμε;» (που συμπεριλαμβάνεται στο τρίτο μου βιβλίο «Το ποτάμι στον καθρέφτη») και τον Ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό. Μ’ όσο μωβ μου απέμεινε, όπως ήδη του είπα…

Σε πρώτη δημοσίευση λοιπόν, αυτή τη φορά,  η «Oaxaca» που μπορείτε να διαβάσετε κάνοντας κλικ εδώ. Ο Αντώνης φρόντισε γι’ αυτό. Πλαισίωσε δε τις λέξεις μου με μια φωτογραφία που δεν του είπα πόσο λάτρεψα. Είναι επόμενο όμως μετά από τόσα χρόνια που μας συνδέει αυτή η Φιλία να καταλαβαίνει μερικά πράγματα χωρίς να του τα εξηγήσω. «Είδε» το μπλε της αγαύης με τον τρόπο του λοιπόν…

Ένα ξεχωριστό Ευχαριστώ έχω όμως και για την κυρία Μάχη Τζουγανάκη, αρχισυντάκτρια  του ιστότοπου «τοβιβλίο.net» για όσα έγραψε δημόσια για μένα με αφορμή την «Oaxaca» και για τρεις γυναίκες που μεταξύ άλλων την αναδημοσίευσαν, δηλαδή την Ιωάννα Μωραϊτου, την Σοφία Νέντου και τη Μαίρη Βλαχάκη. Είναι όμορφο που τόσο συχνά τις αισθάνομαι κοντά μου, ακόμη κι αν τα βλέμματά μας δεν συναντιούνται.

Kαλή σας ανάγνωση.

.

.

.

.

.

~ από aikaterinitempeli στο Οκτώβριος 8, 2017.

Ένα Σχόλιο to “Η «Oaxaca» μου στο «Μονόκλ»…”

  1. Το κείμενό μου αναδημοσιεύτηκε σ’ «τοβιβλίο.net» και θέλω να Ευχαριστήσω κι από εδώ τον Κώστα Θερμογιάννη κι όλους τους συνεργάτες του για την τιμή. Χάρηκα πολύ… Να είστε όλες, όλοι καλά.

Σχολιάστε

 
