Γιώργος Κοκκινίδης: Τρία ποιήματα

..

..

Γιώργος Κοκκινίδης-Το σκηνικό μιας αιτίας

..

Για το Γιώργο έχω γράψει αυτή την ανάρτηση. Αλλά επειδή είναι στη σκέψη μου κι επειδή με συγκινεί το δικό σας ενδιαφέρον για την ποίηση του, επέλεξα σήμερα να μοιραστώ μαζί σας τρία δικά του ποιήματα. Απ’ αυτά που πιστεύω πως δεν δημοσιεύονται συχνά.

Καλή ανάγνωση.

..

..

..

Σκορπίζω

.

Ανθίζουν οι έννοιες.

Ετυμόλογος,

ή ετοιμόλογος.

Τις λέξεις ξεψαχνίζω

πριν από το βρώμικο στόμα μου

για σας,

φτύσω.

Δείγμα ζωής

ή όνειρο

έφηβος και μεσήλικας

οργώνω και σπέρνω

τις λέξεις

σ’ άγονη γη

και με στείρο σπόρο.

Μία, είπαν, η γραφή

κι όλοι απ’ αυτήν

τρυγάμε ή θερίζουμε

Μα εγώ

από άγρια έλατα και πεύκα

ξυλεία για την ποίηση

συλλέγω.

Συλλογή είπαν,

όταν αρχίσω

γραφές να μαζεύω

να κάνω.

Μα εγώ

στους ανέμους σκορπίζω

κομμάτια

τη σάρκα και τις λέξεις μου.

..

..

Άτιτλο

.

Βράχος, νερό

ο άνεμος και ο ήλιος

και μια κοπελιά

που γέλασε

στο κρώξιμο του γλάρου

στοιχειώθηκε.

Και έκτοτε ολημερίς

βράχος, νερό, άνεμος και ήλιος

της τρώνε την ψυχή της.

Τις νύχτες φωσφορίζουσα

τραβά τους νεαρούς.

Στο χάραμα, ψαράδες,

βρίσκουν

κουφάρια νέων στο νερό

κάτω απ’ το βράχο.

Κι ο ήλιος ανηλεής

θυμίζει εις τον άνεμο:

όλα τα είδα, μα…

τίποτα δεν θυμούμαι!”

..

..

Στο εκτός της βαρύτητος

.

Θα ήθελα να μπορέσω

να χορέψω ένα βάλς

με τον ένανστρο φίλο μου

πάνω στη σελήνη.

Κι αν όλες μου οι Αισθήσεις

μεταβιβάζονταν

στο εκτός της βαρύτητος

δεν θα χα αντίρηση

να με δείξει η τηλεόραση.

.

Γιώργος Κοκκινίδης

..

..

..

..

..

~ από aikaterinitempeli στο Μαρτίου 21, 2014.

2 Σχόλια to “Γιώργος Κοκκινίδης: Τρία ποιήματα”

  1. Πολύ όμορφη ποίηση, πολύ με άγγιξε, τις ευχές και τα συγχαρητήριά μου στον ποιητή…

    • Δημήτρη Νικηφόρου, κι εμένα με άγγιξε το σχόλιο αυτό. Έχω ξέρεις, αντικρουόμενα συναισθήματα. Χαίρομαι που έδωσες τόση προσοχή, λυπάμαι όμως που ο Γιώργος έφυγε… Αλλά στη σκέψη μας γυρίζει πάντα. Σ’ ευχαριστώ που στάθηκες…

Σχολιάστε

 
